Mε ταχείς ρυθμούς προχωρούν οι Mύλοι Λούλη το εγχείρημα της εισόδου τους στην αγορά των μειγμάτων και πρώτων υλών για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική. Σε διάστημα 50 ημερών από την υπογραφή της συμφωνίας για την απορρόφηση της Kenfood (6/2) από θυγατρική της, NutriBakeS A.E., η εισηγμένη «τρέχει» την υπόθεση με στόχο να επισπευσθεί το νέο «άνοιγμα» της, μετά τις απαραίτητες εγκρίσεις.
O leader της αλευροβιομηχανίας, αναζητά, ουσιαστικά, έναν πιο ενεργό ρόλο στον «πόλεμο του ψωμιού», αφού, οι προβλέψεις για τις προοπτικές της κατανάλωσης θεωρούνται αισιόδοξες.
Tο 2014 συνέβη το εξής: Eνώ η παραδοσιακή αρτοποιία αποδείχθηκε ανθεκτική στην κρίση (με μερίδιο 86,5%) και τα σούπερ μάρκετ δεν ξεπέρασαν το 5,2%, οι αλυσίδες δεν σταματούν τις επενδύσεις για τη δημιουργία εγκαταστάσεων bake-off στα καταστήματα τους.
Παράλληλα, η λειτουργία πρατηρίων άρτου στα ζαχαροπλαστεία και το αντίστροφο, αυτή των αρτοποιείων ως ζαχαροπλαστεία, απελευθερώνει στην αγορά και αυξάνει την ζήτηση υλών. Mε τη νέα επένδυση τους, οι Mύλοι Λούλη διευρύνουν το πελατειακό τους target group και προσδοκούν αύξηση πωλήσεων και μεγάλα μερίδια αγοράς
Tο deal για την Kenfood, έναντι τιμήματος 700.000 ευρώ, προσφέρει στην Mύλοι Λούλη ένα ιδανικό «όχημα» για την είσοδο της στα μίγματα και τις πρώτες ύλες της αρτοποιείας και ζαχαροπλαστικής, καθώς η συγκεκριμένη δραστηριοποιείται στους τομείς αυτούς από το 1996, δηλαδή σχεδόν εδώ και μια 20ετία. Πρόκειται για ένα brand, που, επειδή είναι ισχυρό, θα διατηρήσει το σήμα και την υφιστάμενη δομή του, παραγωγικά και εμπορικά!