Η παύση της συνεργασίας του Γιώργου Κορρέ με την Johnson & Johnson to 2013 και η «αυτονόμηση» της εταιρίας του στην αχανή αγορά των ΗΠΑ θεωρήθηκε ρίσκο. Ένα ρίσκο που θεωρητικά εξακολουθεί να υφίσταται, με δεδομένο ότι το εγχείρημα του «μετρ» των φυτικών καλλυντικών στην Ελλάδα βρίσκεται στα πρώτα του στάδια.
Ο επιχειρηματίας δοκιμάζει τις δυνάμεις του από το 2014, από την ίδρυση της θυγατρικής του επιχείρησης και την διεύρυνση της συνεργίας του με το δίκτυο Sephora, με τα πρώτα δείγματα θα χαρακτηρίζονται ως θετικά, αφού, αναμένει τζίρο 14-15 εκατ. ευρώ από την δραστηριότητα του στην Β.Αμερική (το μισό των πωλήσεων του στην Ελλάδα). Βέβαια, και η συνεργασία με την Johnson & Johnson, για την παραγωγή και διάθεση των προϊόντων Κορρές σε ΗΠΑ-Καναδά, διήρκεσε μια 4ετία (2009-2013), μέχρι να οδηγηθεί, εν μέσω κρίσης, στο «διαζύγιο».
Η σημασία των επόμενων μηνών για την εισηγμένη φαίνεται από τις σκέψεις τις οποίες φέρεται να κάνει ο Γ.Κορρές για να εγκατασταθεί, έστω προσωρινά, στις ΗΠΑ, από όπου θα παρακολουθεί τις εξελίξεις «δια ζώσης».
Εκ παραλλήλου, άλλωστε, ξεκινά το «στοίχημα» της επέκτασης της Κορρές και στην Λατινική Αμερική, μέσα από την σύμπραξη της με την πολυεθνική Avon. Μοιραία, συντρέχει ένας δεύτερος πολύ σοβαρός λόγος για τον οποίο το ενδιαφέρον του στρέφεται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού…
Το deal με την Avon μετρά μερικούς μήνες, αλλά, η πρώτη κυκλοφορία προϊόντων στην Λατινική Αμερική, με πρώτο «σταθμό» την πολυπληθέστερη χώρα της (με 200 εκατ. κατοίκους) την Βραζιλία, θα γίνει εντός του 2015. Το «άνοιγμα» στην Λ.Αμερική (μια αγορά 600 εκατ. ανθρώπων, με τζίρο 70 δις. δολ. στα καλλυντικά) καθιστά το 2015 χρονιά – «βαρόμετρο» για τις επιδόσεις της Κορρές στο εξωτερικό.