Τον Ιανουάριο του 2014, η βασιλική οικογένεια του Κατάρ απέκτησε το 4% του μετοχικού κεφαλαίου της MLS.
Τότε, ο Γιάννης Καματάκης είχε δηλώσει πως επιδίωξη της εταιρίας είναι η ταχύτερη επέκταση στο εξωτερικό, με αιχμή του δόρατος τις αγορές του Αραβικού Κόλπου, έχοντας πλέον και τη «στήριξη» των Καταριανών για την προώθηση των προϊόντων της. Όμως, φαίνεται πως ακόμη αναζητά «πλοηγό» εκτός συνόρων.
Οι πωλήσεις της βορειοελλαδίτικης εταιρίας εκτός συνόρων παρουσιάζουν σημαντικές «αρρυθμίες». Πέρυσι, υποχώρησαν σε μόλις 159.469 ευρώ από1,62 εκατ. ευρώ. Πτώση τεράστια, που μάλλον δείχνει πως είτε πρέπει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Καματάκης, να αναζητήσει καινούριες αγορές ή να λανσάρει νέα προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών κάθε χώρας.
Άλλωστε, ο ανταγωνισμός από κολοσσούς όπως η Apple ή η Samsung είναι τεράστιος στις ξένες αγορές και αυτό το γνωρίζει καλά η διοίκηση.
Η εξωστρέφεια ανέκαθεν αποτελούσε σημαντικό στοίχημα για τον επικεφαλής της MLS και το «βάρος» της στρατηγικής του θα πέσει εκτός συνόρων στο επόμενο διάστημα, χωρίς ωστόσο να «εγκαταλείπει» και την εγχώρια αγορά, στην οποία επίσης παρουσιάζει κάποιες «αρρυθμίες».
Παρά την αύξηση του συνολικού τζίρου κατά 58% το 2014, η MLS παρουσιάζει εντός συνόρων μια μείωση πωλήσεων ειδικά στο «κομμάτι» των πλοηγών, των οποίων οι πωλήσεις έπεσαν 1,7 εκατ. ευρώ από 2 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι. Σε αντίθεση με τον κλάδο των κινητών και των tablets, που κινούνται ανοδικά.