Στα 446,17 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις των καταστημάτων Jumbo από τον Ιούλιο 2014 μέχρι και τον Μάρτιο του 2015, έναντι 410,94 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, αυτό σημαίνει ότι ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά τους πρώτους 9 μήνες της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, κατά +8,57% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο κύκλος εργασιών του Ομίλου σημείωνε αύξηση +7,70%.
Τους πρώτους 3 μήνες του 2015, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο του 2015, δηλαδή κατά το τρίτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, οι πωλήσεις στα καταστήματα στην Ελλάδα κατέγραψαν θετικό ρυθμό αύξησης αντίστοιχο του εξαμήνου (χωρίς την θετική επιρροή λόγω του «νωρίς Πάσχα»).
Η ενίσχυση των πωλήσεων στην Κύπρο παραμένει διψήφια, μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Λεμεσό.
Με διψήφιο ρυθμό αναπτύσσονται και τα καταστήματα του Ομίλου στη Βουλγαρία.
Όσον αφορά την Ρουμανία τα καταστήματα συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία τους ενώ το Μάρτιο λειτούργησε το πέμπτο κατάστημα στη χώρα και συγκεκριμένα στην πόλη Arad της Ρουμανίας (12.000 τ.μ.).
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του εννιαμήνου επηρεάστηκαν θετικά λόγω το ότι ο εορτασμός του Πάσχα φέτος ήταν νωρίτερα κατά μια εβδομάδα σε σχέση με πέρυσι. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων που αφορούν την αμιγώς περίοδο του Πάσχα, η Ελλάδα παρουσιάζει μικρή ανάπτυξη 1%-2% ενώ τα υπόλοιπα κράτη παρουσιάζουν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή Πασχαλινή περίοδο.
Ωστόσο καθώς το περιβάλλον είναι δύσκολο και με πολλές προκλήσεις η διοίκηση του Ομίλου διατηρεί την αρχική της εκτίμηση, για ετήσια αύξηση του κύκλου εργασιών μεταξύ +4% έως +6% παρά την μέχρι στιγμής τάση για μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης.
Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί 70 καταστήματα εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 5 στην Ρουμανία ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo.
Η Jumbo συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία ενός ακόμα καταστήματος στην Ελλάδα (9.000τμ) μέχρι το τέλος της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.