Αν και επενδύει 20 εκατ. ευρώ για την επέκταση του δικτύου της μέσα στο 2015, τα βήματα για την πιθανή «κάθοδο» της και προς την Αθήνα δείχνουν διστακτικά για την Βορειοελλαδίτικη «αλυσίδα» σούπερ μάρκετ Μασούτης.
Το συγκεκριμένο ενδεχόμενο «παίζει» εδώ και μια τουλάχιστον 2ετία και όχι τυχαία. Άνθρωποι της εταιρίας έχουν αναφερθεί σε αυτό τον στόχο, με συνέπεια οι ανταγωνιστές του Μασούτη να παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις κινήσεις του.
Όμως, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνεται, ακόμα, στα άμεσα σχέδια του επιχειρηματία. Πρόσφατα εξαγοράσθηκαν 2 καταστήματα στην Χίο, ανοίγει νέο κατάστημα στην Λάρισα και έπονται ακόμα 3 στην Θεσσαλονίκη, μέσα στους προσεχείς μήνες, αλλά, από το «μέτωπο της Αθήνας» ισχύει το «ουδέν νεότερον».
Παραμένει άγνωστο το αν και πότε θα συμβεί αυτό, να «κατέβει» δηλαδή ο Μασούτης και στην Αθήνα, αν και θα ήταν παρακινδυνευμένο να μιλήσει κανείς για αναθεώρηση του πλάνου.
Ο υψηλός ανταγωνισμός στην αγορά της Αθήνας, σε συνδυασμό με την σημερινή οικονομική «συγκυρία» και τις επικείμενες ανακατατάξεις στον κλάδο, αποτελούν παραμέτρους οι οποίες λαμβάνονται υπόψη πριν από τις αποφάσεις.
Βέβαιο είναι ότι σε αυτές τις περιπτώσεις αναζητείται πάντα το κατάλληλο timing και, τώρα, η «αλυσίδα» ρίχνει το «βάρος» σε άλλες περιοχές. Η Μασούτης διαθέτει, ήδη, ένα μεγάλο δίκτυο στην Βόρεια Ελλάδα και τοποθετείται μέσα στις 4 μεγαλύτερες «αλυσίδες» με 253 καταστήματα και παρουσία σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.