«Περάσαμε τον κάβο…», συνηθίζει να λέει στους φίλους του ο Θεόδωρος Δούρος.
Ο CEO της Dur κατάφερε να σηκώσει στα χέρια του το μεγάλο «βάρος» της κρίσης, αφού η σταθεροποίηση των πωλήσεων (στα 3,7 εκατ. ευρώ) αποτελεί «σημείο αναφοράς» για μια εταιρία η οποία επιβίωσε «δια πυρός και σιδήρου».
Ο έντονος ανταγωνισμός των ξένων πολυεθνικών στην εγχώρια αγορά και η …φθήνια που προσφέρουν στο ένδυμα κάποια άλλα ξενόφερτα brands προκάλεσαν κλίμα «ασφυξίας» για την ιστορική Πατραϊκή φίρμα, η οποία μετρά 56 χρόνια «ζωής».
Αν και στα ’70s-’80s η Dur, δημιούργημα του Νίκου Δούρου, έφθασε στο «φόρτε» της, δοκιμάσθηκε σκληρά μέσα στην «δίνη» της ύφεσης, με απώλειες τζίρου 60% μέχρι και πριν από το 2013.
Τα τελευταία χρόνια, το «κουμάντο» ανέλαβε η«νέα γενιά» και πλέον η Dur, μπορεί να μιλά για την «επιστροφή» της.
Η σταθεροποίηση των πωλήσεων της Dur –ύστερα από μια πολύ μεγάλη πτώση- αφενός δείχνει τις αντοχές της εταιρίας στην κρίση, κατά τον Θ.Δούρο, αφετέρου λειτουργεί ως «εφαλτήριο» για την ανάπτυξη της, σε ένα περιβάλλον που παραμένει δύσκολο…
Το πλάνο για την ανάπτυξη του δικτύου της βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη: Πρώτος στόχος, η απόκτηση 10 επιπλέον σημείων πώλησης στην Αθήνα και δεύτερος η ενδυνάμωση των εξαγωγών της, ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της μάρκας σε ξένες αγορές.
Μια από τις κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η δημιουργία shop in shop στα Notos Galleries του ελληνικού εμπορικού κέντρου Sofia Ring Mall στη Σόφια της Βουλγαρίας.