Πριν από έξι μήνες, η εταιρία Παπουτσάνης τάραξε τα… νερά με τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε με την ισπανική αλυσίδα D.I.A για την παραγωγή στέρεων σαπουνιών, τα οποία θα διατίθενται σε Ισπανία, Πορτογαλία και Γαλλία. Τώρα, το «καραβάκι» της ελληνικής σαπωνοποιίας που έχει αφήσει εδώ και τέσσερα χρόνια πίσω της τις «πέτρινες» εποχές, τότε που… παράπαιε, βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, κοντά σε ένα καινούριο deal, το οποίο βέβαια δεν έχει ακόμη κλείσει, καθώς οι συζητήσεις συνεχίζονται.
Η «Παπουτσάνης», έχοντας στο τιμόνι της διοίκησης τον Μενέλαο Τασσόπουλο θέλει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι των ξενοδοχειακών προϊόντων, μια κατηγορία στην οποία κατέχει ηγετική δύναμη, αλλά και στον τομέα των παραγωγών για τρίτους. Γι’ αυτό και αναζητά και νέες συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων αναπτύχθηκε κατά 17% την περσινή χρονιά λόγω των προοπτικών του εν λόγω κλάδου στην Ελλάδα, αλλά και τη συνεργασία της με εταιρία με κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά. Αυτή τη στιγμή, η Παπουτσάνης, της οποίας οι εξαγωγές έχουν φτάσει στο 41% και που για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά «είδε» τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 7,1% (στα 17,2 εκατ. ευρώ), είναι ο μόνος παραγωγός προϊόντων της κατηγορίας αυτής στην Ελλάδα και κατέχει σημαντική θέση. Σημαντικά brands της (Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι) και τα προϊόντα Κορρέ (σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρία) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο εντός, όσο και εκτός συνόρων.
Πάντως, όπως έχει τονίσει ο κ. Τασσόπουλος, φέτος δεν προβλέπεται η εξαγορά ή πώληση εταιριών, επικεντρώνοντας τη στρατηγική του αφενός στην περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών της αλλά με παράλληλη διατήρηση ή και μείωση του παραγωγικού κόστους και των λειτουργικών εξόδων προκειμένου να βελτιώσει την κερδοφορία της.