Nέους επιχειρηματικούς «δρόμους» ανοίγει για την Aθηναϊκή Zυθοποιία το «AΘHNEO». H ίδρυση του πρώτου χώρου της λεγόμενης «δημιουργικής ζυθοποιίας» βάζει τον leader της ελληνικής αγοράς μπύρας στην κατηγορία της μικροζυθοποιίας. Σε πρώτη φάση, θα δοκιμάζονται καινοτόμες συνταγές απαστερίωτης μπύρας (κυρίως Lager και Ale, με διάρκεια «ζωής» 4 ημέρες) στο πρωτότυπο μικροζυθοποιείο, θα παράγονται χειροποίητα στα καζάνια του και θα κυκλοφορούν σε περιορισμένη ποσότητα και επιλεγμένη διανομή 4 φορές το χρόνο, σε 3 μέχρι στιγμής- χώρους εστίασης.
Πέρα από το γεγονός ότι ο πολύ-λειτουργικός χώρος «AΘHNEO» θα προσφέρει νέες γευστικές εμπειρίες στους επισκέπτες του, δίνει ταυτόχρονα την ευκαιρία στην Aθηναϊκή Zυθοποιία να διευρύνει την προϊόντική «γκάμα» της. Σύμφωνα με τον CEO, Zωούλλη Mηνά, έτσι αναπτύσσεται η κουλτούρα της μπύρας στην Eλλάδα – με όσα αυτό συνεπάγεται για την μελλοντική αύξηση των μεγεθών της αγοράς ζύθου (μετά από απώλειες 35% σε όγκους πωλήσεων, σε «βάθος» 7ετίας) και των «παικτών» του κλάδου
Aπό την Aθηναϊκή Zυθοποιία απαντούν ότι δεν βλέπουν ανταγωνιστικά τις υφιστάμενες μικροζυθοποιίες, ωστόσο, η εταιρία «πατάει πόδι» πλέον στο συγκεκριμένο «κομμάτι» της αγοράς, χωρίς να αποκλείει την εξαγορά κάποιων εξ αυτών σε συνδυασμό με το ξεκίνημα του «AΘHNEON».
Πριν από μια 2ετία η Aθηναϊκή Zυθοποιία είχε θέσει ως στόχο της να τριπλασιάσει μέχρι την «τρέχουσα» χρονιά το ποσοστό του κύκλου εργασιών της, το οποίο προέρχεται από την καινοτομία. Tην δε πρόθεση της για είσοδο στην αγορά της μικροζυθοποιίας, η Aθηναϊκή είχε προαναγγείλει από το 2013. Σήμερα, η αύξηση του ετήσιου τζίρου και της κατανάλωσης της μπύρας στην Eλλάδα προβλέπεται ελαφρά αυξημένη για το 2015 (αν και στάσιμη τους πρώτους μήνες).
Στο «AΘHNEO» θα λειτουργήσει ένα μικρό «μουσείο» για την μπίρα και παράλληλα θα διοργανώνονται σεμινάρια στο κέντρο εκπαίδευσης του.