Αυξημένες πωλήσεις εμφάνισε η Coca Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2015.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν στα 1,35 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,7%, από τα 1,33 δισ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2014.
Ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε άνοδο 7,2% και διαμορφώθηκε στα 439 εκατ. κιβώτια από 409,6 εκατ. κιβώτια που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2014. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο διαμορφώθηκαν στα 3,08 ευρώ από 3,25 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014, μειωμένα κατά 5,2%, ενώ, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρέμειναν σταθερά συγκρινόμενα με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG αναφερόμενος στα αποτελέσματα τριμήνου σχολίασε: «Σε αυτό το τρίμηνο καταγράφηκε ικανοποιητική αύξηση των πωλήσεών μας, ανάλογη των προσδοκιών μας. Τόσο τα σχέδια που υλοποιήσαμε για τη σταθεροποίηση των όγκων πωλήσεων στην Ευρώπη, όσο και η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόσαμε με στόχο τη μείωση του αντίκτυπου των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές, ήταν αποτελεσματικά. Παρά το γεγονός ότι αναμένουμε ότι το κλίμα αβεβαιότητας θα συνεχιστεί σε κάποιο βαθμό, οι πρωτοβουλίες που αναλάβαμε για να μειώσουμε τον πιθανό αντίκτυπο τυχόν αρνητικών εξελίξεων αποδείχθηκαν επιτυχείς και τα αποτελέσματα του τριμήνου είναι ενθαρρυντικά».