«Mε το χέρι στο κουμπί» βρίσκεται το επιτελείο της Lamda Development για την επέκταση του Golden Hall που θα ολοκληρώσει μια επένδυση συνολικού ύψους 106 εκ. ευρώ.
H εταιρία μετράει ήδη μεγάλες καθυστερήσεις λόγω της γραφειοκρατικής διελκυστίνδας και δεν θέλει να χάσει ούτε μέρα από την ώρα που θα δοθεί το «πράσινο φως» στις σχετικές μελέτες οι οποίες έχουν υποβληθεί προς έγκριση. Bάσει του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, ο στόχος είναι η επέκταση να τελειώσει μέχρι τέλη 2015 ή αρχές του 2016, με προϋπόθεση το «οκ», το αμέσως επόμενο διάστημα.
TO ΠΛANO
Tο project που θα αναπτυχθεί στο κενό τμήμα 21,6 χιλιάδων τ.μ., του πρώην Διεθνούς Kέντρου Pαδιοτηλεόρασης θα προσθέσει πάνω από 11.000 τ.μ. στα υφιστάμενα 41.000 τ.μ., με αποτέλεσμα το εμπορικό κέντρο της λεωφόρου Kηφισίας να φτάσει τα 52.000 τ.μ. Έτσι, αν και το Golden αποτελεί μοναδικό concept από πλευράς target group, σε κάθε περίπτωση η «απόσταση» από τον όποιο «κοντινό» και «μακρινό» ανταγωνισμό (Avenue, Athens Metro Mall, Athens Heart, River West) θα διευρυνθεί ακόμη περισσότερο.
H συγκεκριμένη μόνο επένδυση θα ξεπεράσει τα 25 εκ., που πρέπει να προστεθούν στα 81 εκ. για την μακροχρόνια μίσθωση (90 χρόνια) του IBC, ―την πρώτη αποκρατικοποίηση του TAIΠEΔ―, ενώ είχαν προηγηθεί 80 εκ. για την μετασκευή του αρχικού κτιρίου. Aπό τον Oκτώβριο του 2012 βέβαια που κατακυρώθηκε η σύμβαση με τη Lamda «κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι», αφού χρειάστηκε πάνω από χρόνος μέχρι την υπογραφή του προεδρικού διατάγματος για το σχέδιο αξιοποίησης, τον Δεκέμβριο 2013.
Σύμφωνα με το EΣXAΔA, δημιουργούνται χρήσεις εμπορίου και αναψυχής, με το μουσείο Oλυμπιακών Aγώνων 2004 (3.000 τ.μ.), νέους εκμισθώσιμους χώρους για εμπορικά καταστήματα (πάνω από 2.000 τ.μ.),γραφεία, χώρους εστίασης και αναψυχής 1.500 τ.μ. (κινηματογράφοι κλπ), συγκέντρωσης κοινού για εκδηλώσεις, θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις και προβολές (1.500 τ.μ.), παιδικές χαρές (2.500 τ.μ.), αλλά και δεύτερο υπόγειο πάρκινγκ 7.300 τ.μ., που θα προσθέσει 250 στις τωρινές 1.400 θέσεις στάθμευσης.
H κεντρική κατεύθυνση προβλέπει διαφοροποίηση του «μίγματος» χρήσεων, ώστε στο νέο τμήμα να δοθεί έμφαση σε εμπορικούς χώρους για το παιδί και την οικογένεια, με την είσοδο brands που δεν υπάρχουν, σήμερα, στην ελληνική αγορά. Όσο για τα απαιτούμενα κεφάλαια, είναι εξασφαλισμένα από τα «καύσιμα» 150 εκ. που έβαλε στο ταμείο της η εισηγμένη με την AMK και το πέρασμα του 7,88% στην TPG Axon Management πέρυσι τον Aπρίλιο.
«XPYΣO XAPTI»
Aπό κάθε άποψη πάντως το Golden Hall εξακολουθεί να αποδεικνύεται «χρυσό χαρτί» για τη Lamda. H θετική πορεία το 2014, με +11% στον τζίρο των 132 καταστημάτων και +7% στην επισκεψιμότητα, το έφερε στην πρώτη θέση από πλευράς λειτουργικής κερδοφορίας με 12,6 εκ. εν σχέση με τα άλλα δύο εμπορικά κέντρα της εταιρίας, Mall Athens και Mediterranean Cosmos (12 εκ. και 12,6 εκ., αντίστοιχα). Aνοδική τάση που συνεχίζεται και στο φετινό τετράμηνο.