Το μεγάλο στοίχημα του Γ. Κορρέ για το 2011
Η μεταβατική περίοδος της συμφωνίας, που έχει υπογράψει ο Γιώργος Κορρές του ομώνυμου ομίλου με τον αμερικανικό κολοσσό της Johnson & Johnson στις ΗΠΑ, για την παροχή της άδειας διανομής των προϊόντων του, μπορεί να κρύβει θετικές προοπτικές, αλλά προς το παρόν επηρεάζει τα οικονομικά του αποτελέσματα.
Τα έξοδα υποστήριξης της αγοράς των ΗΠΑ, για την ολοκλήρωση της μεταβατικής περιόδου μέχρι την έναρξη υποστήριξης από την Johnson & Johnson είναι πολλά και σε συνδυασμό με τις επενδύσεις, στις οποίες έχει προβεί η εταιρεία και σε άλλες χώρες του εξωτερικού, αλλά και με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, που έχει κάμψει την καταναλωτική δύναμη επιβαρύνουν τα μεγέθη του.
Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ το 2010 έναντι 3,9 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 40,4%.
Παράλληλα, τα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 22,7 εκατ. ευρώ το 2010, έναντι 21,3 εκατ. ευρώ το 2009, αυξημένα κατά 6,7% σε σχέση με το 2009. Η αύξηση των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της Κορρές, καθώς και η επίδραση της ενοποίησης της MILGAUSS, εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον Όμιλο το τέταρτο τρίμηνο του 2009, επηρέασαν τα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν στα 8,3 εκατ. ευρώ το 2010 από 9,8 εκατ. ευρώ το 2009, μειωμένα κατά 14,9% ακολουθώντας την αναλογική μείωση των πωλήσεων.
Ωστόσο, οι συνεχείς προσπάθειες της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, συνέχισαν να συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών ταμειακών ροών ύψους 6,9 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2010.
Η επικοινωνιακή τακτική πάντως, για το λανσάρισμα των προϊόντων του είναι ένα «γερό χαρτί» στα χέρια του Γιώργου Κορρέ επί πολλά χρόνια, αλλά και η προώθησή του μέσα από τα φαρμακεία. Την τακτική αυτή θα ακολουθήσει και το 2011, ιδιαίτερα για να αναδείξει και την συνεργασία με την J&J, αλλά και τις επενδύσεις στις νέες χώρες, που αποφάσισε να επεκταθεί.
Η μείωση πάντως των εισόδων, οφείλεται και στις μειωμένες τιμές τις οποίες αποφάσισε να επενδύσει ο Γιώργος Κορρές, έστω κι αν περιορίσει τα περιθώρια κέρδους.
Παρόλ’ αυτά η εξωστρέφεια παραμένει το ισχυρό χαρτί του ομίλου, αφού ο επικεφαλής Γιώργος Κορρές εκτιμά πως θα υπάρξει αύξηση των εσόδων στις αγορές της Γερμανίας, της Ρωσίας, όπου τα προϊόντα του θα πωλούνται από την μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής, της Μεγάλης Βρετανίας και της Ισπανίας, αγορές που του έχουν δώσει πολλές «υποσχέσεις» για κέρδη.
Δεν είναι τυχαίο ότι διεύρυνε την παρουσία του ανά τον κόσμο με το άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων Κορρές μέσω των διανομέων του και στο Ντουμπάι, στη Βουλγαρία, τη Σλοβακία και τη Σιγκαμπούρη, αφού τουλάχιστον μέχρι να ανακάμψει η ελληνική αγορά, το εξωτερικό αποτελεί «όπλο» στα χέρια του.