Οι αλλαγές στις καταναλωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών, σύμφωνα με την Wall Street Journal, είναι αυτές που προσφέρουν νέα «ώθηση» στα μεγέθη της ΦΑΓΕ. Κι αυτό συμβαίνει σε μια εποχή κατά την οποία οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η αγορά του κλασικού ελληνικού γιαουρτιού έχει «κάτσει».
Tο «σουξέ» ενός… παρεξηγημένου προϊόντος, του Fage Total – με φουλ λιπαρά, έφερε διψήφιο ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας του Γιάννη και του Κυριάκου Φιλίππου μέσα στο 2015 έναντι του 2014, όπως φέρονται να αποκαλύπτουν πηγές της ίδιας της εταιρίας.
Η αγορά του γιαουρτιού στις ΗΠΑ εκτιμάται στα 9 δις. δολ. κι αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τα περιθώρια εσόδων και κερδών, αρκεί μια εταιρία να «χτυπήσει» με το κατάλληλο προϊόν. Η άλλη όψη του νομίσματος είναι οι δυο Έλληνες επιχειρηματίες θα έπρεπε να βρουν τους τρόπους για να πετύχουν την απόσβεση της μεγάλης επένδυσης των 120 εκατ. δολ. που έκαναν στις ΗΠΑ για την αύξηση της παραγωγής τους…