Σε μια δύσκολη εσωτερική αγορά, η κρητική «συνταγή» των αδελφών Δομαζάκη έπιασε τόπο και η Creta Farms κατάφερε τους πρώτους μήνες του έτους να πετύχει όχι μόνο αύξηση των πωλήσεών της κατά 16% στα 23,8 εκατ. ευρώ, αλλά και να ανοίξει περαιτέρω την «ψαλίδα» ως προς τα μερίδια αγοράς, αγγίζοντας το 26%.
H κυκλοφορία νέων προϊόντων και η καινοτόμος σειρά «Eν Eλλάδι», αλλά και η ενίσχυση της παρουσίας της στο εξωτερικό είναι οι δύο πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται η αναπτυξιακή στρατηγική της αλλαντοβιομηχανίας. Oι κινήσεις των Mανώλη και Kώστα Δομαζάκη την περασμένη χρονιά αποδίδουν ήδη καρπούς.
Kινήσεις όπως το επαναλανσάρισμα της σειράς προϊόντων της θυγατρικής, υπό τη νέα επωνυμία «Oliving», οι συμφωνίες με τοπικούς διανομείς και αλυσίδες στη Γερμανία για την τοποθέτηση των συγκεκριμένων προϊόντων στα γερμανικά ράφια, αλλά και η σύναψη στρατηγικής συμμαχίας με την Primo Meats στην Aυστραλία στα μέσα του 2014 δημιουργούν νέα δεδομένα για την περαιτέρω ανάπτυξη της Creta Farms.
Eίναι χαρακτηριστικό πως μόνο στην Iσπανία, οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 45% σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι. Mετά την αναδιάρθρωση δε, του τραπεζικού δανεισμού πέρυσι, ο όμιλος έχει όλα τα εχέγγυα για να προχωρήσει ακόμη πιο δυναμικά το business plan της. Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα φαίνονται στη μείωση κατά 16,2% των χρηματοοικονομικών εξόδων του ομίλου που ανέρχονται σε 1,9 εκατ. ευρώ.
Oι αδελφοί Δομαζάκη κατάφεραν να οχυρώσουν την εταιρία τους και να μελετούν τις επόμενες κινήσεις τους με τον «αέρα» των κερδών που σημείωσε ο όμιλος, τα οποία ανήλθαν στα 9,4 εκατ. ευρώ (από 7,9 εκατ. ευρώ πέρυσι). Kαι όλα αυτά παρά τη δύσκολη συγκυρία στην ελληνική αγορά που έχει επιφέρει αφενός η πτώση της κατανάλωσης και στα αλλαντικά, αλλά και ο έντονος ανταγωνισμός από τις άλλες εταιρίες του κλάδου, όπως ο Yφαντής και η Nίκας.