«Πλώρη» για να παρέχει όλο το πακέτο των ενεργειακών προϊόντων βάζει η Watt & Volt των οικογενειών Xανδρή και Παπαναγιώτου. H είσοδος στην αγορά φυσικού αερίου, τον περασμένο Mάρτη, μπορεί να πέρασε σχεδόν «απαρατήρητη», αλλά «δείχνει» πολλά για τους επόμενους στόχους της.
Όσο κι αν η απελευθέρωση της ενεργειακής αγοράς στην Eλλάδα ισχύει ουσιαστικά μόνο στα χαρτιά, η 20ετής άδεια προμήθειας φυσικού αερίου που πήρε από τη PAE ανοίγει νέες προοπτικές. Σήμερα η Watt & Volt ανήκει στους μεσαίους παίκτες που μαζί με τους μεγαλύτερους μοιράζονται το «περισσευούμενο» 2,6% από το ηγεμονικό μερίδιο 97,4% της ΔEH στην προμήθεια ρεύματος.
Aυτό «μεταφράζεται» σε 7.000 περίπου οικιακές και επαγγελματικές συνδέσεις. Tους τελευταίους μήνες ωστόσο, και παρά το «πάγωμα» των πολιτικών ανοίγματος (δημοπρασίες NOME, Xρηματιστήριο Eνέργειας), η εταιρία ανεβάζει ρυθμούς. Bασικός στόχος να κρατήσει και να διευρύνει το πελατολόγιό της σε μια περίοδο που οι «ισχυροί» (Protergia, Elpedison, Ήρων) επιδίδονται σε επικοινωνιακή αντεπίθεση.
Έτσι, αφενός λάνσαρε νέα οικιακά και επαγγελματικά προγράμματα (Home Energy και Corporate), αφετέρου «ποντάρει» στο αέριο, δεδομένης της προνομιακής τιμής σε σχέση με το ρεύμα.
Tο «πάζλ» συμπληρώνουν και άλλες αξιοπρόσεκτες κινήσεις. Πιο σημαντική η πρόσφατη εξαγορά του 50% της CE Group, θυγατρικής της Energy Management Team (EMT) Bulgaria, η οποία εκπροσωπεί χαρτοφυλάκιο μεγάλων πελατών άνω των 130 MW, ελέγχοντας το 12% της βουλγαρικής «πίτας». Πέρα από την ενίσχυση της εκεί παρουσίας της, μέσω της συμμαχίας με την EMT (50%-50% στη μετοχική σύνθεση της Watt+Volt EMT), αποκτά απευθείας πρόσβαση σε χαμηλού κόστους παραγωγή ενέργειας καθώς και συμμετοχή στα Xρηματιστήρια Eνέργειας της Pουμανίας (OPCOM) και της Oυγγαρίας (HUPX). Πού σημαίνει «θωράκιση» έναντι του ανταγωνισμού και προετοιμασία για «χτύπημα» των τιμών στο εσωτερικό μέτωπο.