Πώς οδηγήθηκε στο «θάνατο» η εταιρεία τηλεπικοινωνιών
Σε πυρετό εργασιών βρίσκονται οι εταιρείες ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν και να εντάξουν στο δυναμικό τους το πελατολόγιο της On Telecoms, η οποία την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει υπηρεσίες προς τους συνδρομητές της έως το τέλος του μήνα.
Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η Hellas onLine. Ήδη από την Παρασκευή, σε μία προσπάθεια να «απλώσει τα δίχτυα» της, ενίσχυσε κατά περίπου 130 άτομα το τμήμα των τηλεφωνικών ενημερώσεων προκειμένου να «ψαρέψουν» τους πελάτες της «On», η οποίοι σε διαφορετική περίπτωση θα μείνουν στον «αέρα».
Το χρονικό της κατάρρευσης
Οι τίτλοι τέλους της «On Telecoms» επισφράγισαν μία μακρά περίοδο οικονομικών προβλημάτων τα οποία έπνιγαν επί περίπου πέντε χρόνια την εταιρεία ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Την «ταφόπλακα» έβαλε η ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας με την οποία ενημέρωσε τους πελάτες να αναζητήσουν νέο πάροχο καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί μέχρι τις 30 Ιουνίου.
Η εταιρεία είχε προχωρήσει σε έφεση για τη μη επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης με τους πιστωτές της (μέσω υπαγωγής της στο άρθρο 106) από το δικαστήριο, ωστόσο, κάτι τέτοιο απορρίφθηκε.
Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο αφού, οι συσσωρευμένες ζημιές -μέχρι τα τέλη του 2013- έφθαναν τα ¬348 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης τι έγραφε η DEAL news:
ON TELECOMS: Την «σβήνουν» οι συσσωρευμένες ζημιές των 348 εκατ.
Χρέη 145 εκ. πνίγουν την On Telecoms