Από τις 8 έως τις 12 Ιουνίου, οι ανά τον κόσμο εργαζόμενοι του ομίλου ΑΧΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους, προωθώντας την εκπαίδευση για την πρόληψη κινδύνων. Το 2014, 77.000 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε αυτό το μεγάλο γεγονός.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, φέτος η Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ αποσκοπεί στην πρόληψη των περιβαλλοντικών κινδύνων.
Αφορμή για αυτήν την επιλογή στάθηκε το γεγονός ότι το 2015 αποτελεί χρονιά – ορόσημο στην προσπάθεια κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη, με την 21η Σύνοδο του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή να πραγματοποιείται στο Παρίσι.
Όλοι εργαζόμενοι της ΑΧΑ έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Με δέσμευση για το περιβάλλον». Έχουν την δυνατότητα λήψης διαφόρων σχετικών με το θέμα φωτογραφιών. Στη συνέχεια μπορούν να ψηφίσουν το έργο της αρεσκείας τους, από αυτά που υλοποιεί ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός CARE, στρατηγικός συνεργάτης του ομίλου ΑΧΑ. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα χρηματοδοτηθούν προγράμματα για τοπικές κοινωνίες που αντιμετωπίζουν περιβαλλοντικούς κινδύνους στην Κεντρική Αμερική, στην Ινδία και στη Μαδαγασκάρη.
«Αποστολή το Ομίλου ΑΧΑ είναι να προστατεύει μακροπρόθεσμα τους πελάτες και την κοινωνία στο σύνολό της. Η Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας αποτελεί μια στιβαρή απόδειξη αυτής της αποστολής: προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία σε όλους τους ανθρώπους του Ομίλου να δείξουν τη δέσμευσή τους. Φέτος, έχουμε επικεντρωθεί συγκεκριμένα στους περιβαλλοντικούς κινδύνους, καθώς πιστεύουμε ότι αποτελούν σημαντική πρόκληση για τα επόμενα χρόνια, τόσο για τον Όμιλο όσο και για τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε», ανέφερε η Alice Steenland, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου ΑΧΑ.
Στην Ελλάδα η ΑΧΑ διοργανώνει μια σειρά από ενέργειες, όπως:
– «Μοιράζομαι το όχημά μου» για όλη την Εβδομάδα, με εθελοντική συμμετοχή από τους εργαζομένους.
– «Οικολογική οδήγηση» σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».
– «Το φιλικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ψηφιακού πελάτη»: ποια είναι τα πλεονεκτήματα για την προστασία του περιβάλλοντος από τους ψηφιακούς πελάτες.