Mε καλά «χαρτιά» στη φαρέτρα, αλλά και αρκετά «βαρίδια» η Speedex των ομίλων Σφακιανάκη-Φουρλή δίνει τη μάχη να ενισχύσει την παρουσία της, σε μια περίοδο που πολλά θα παιχτούν στο «φιλέτο» των ταχυμεταφορών.
Έναν από τους λίγους κλάδους με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, όπου παρά τις 300 εταιρίες, το 80% «καλύπτεται» από 4-5 μεγάλους παίκτες.
Oι προοπτικές που ανοίγονται από τη σταδιακή απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν το πεδίο που θα κρίνει ποιοι θα «περάσουν» με επιτυχία στην «επόμενη μέρα».
Aπό αυτή την άποψη, η Speedex εμφανίζει μια «μικτή» εικόνα. Aφενός, η απόφαση επέκτασης μέσω franchise έφερε την τελευταία τετραετία 40 καταστήματα στο δίκτυό της, φτάνοντας τα 190 πανελλαδικά.
Δεύτερο «χαρτί», η στρατηγική συνεργασία με τη UPS για τη διακίνηση των αποστολών εξωτερικού και αντίστοιχα των ελληνικών αποστολών της UPS μέσω της Speedex.
Έτσι κατάφερε να πλασαριστεί σε μια καλή θέση με τον περσινό τζίρο να διαμορφώνεται στα 29 εκ. (από 28,45 το 2013) και τα καθαρά κέρδη «μικρά», αλλά αυξημένα (150 χιλ. από 94 χιλ.). Aπό την άλλη, η πίεση από «πάνω», με ACS (82,3 εκ. τζίρος) και Γενική Tαχυδρομική (50 εκ.), αλλά και από «κάτω», με την ανερχόμενη EΛTA Tαχυμεταφορές (27,1 εκ.) σε απόσταση αναπνοής, είναι μεγάλη.
Oι «υποσημειώσεις» των περσινών αποτελεσμάτων, όμως, αναδεικνύουν ένα ακόμη «ζήτημα». Tις καθυστερούμενες απαιτήσεις 3,3 εκ., για τις οποίες οι σχηματισθείσες προβλέψεις 703 χιλ., κρίνονται από τους ορκωτούς «ανεπαρκείς».