Στα 1,64 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 24% σε σύγκριση με το 2009, ανήλθαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά την έκτακτη εισφορά της MLS Πληροφορική για το 2010.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το 2010 τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 185 χιλ. ευρώ, προκειμένου να τοποθετηθούν σε συγκρίσιμη βάση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, διαμορφώθηκαν σε 1,82 εκατ. ευρώ από 2,4 εκατ. ευρώ το 2009 μειωμένα κατά 24% σε σύγκριση με το 2009.
Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 10 εκατ. ευρώ έναντι 14,8 εκατ. ευρώ το 2009 παρουσιάζοντας μείωση 32,2%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 4,4 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ το 2009 μειωμένα κατά 11,9%.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι το 2010 προέκυψαν επιπλέον κέρδη ύψους 385 χιλ. ευρώ που δεν συμπεριλαμβάνονται στα καθαρά κέρδη της εταιρείας (όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία), τα οποία προέρχονται από πώληση ιδίων μετοχών και αύξησαν την καθαρή της θέση αντίστοιχα. Η καθαρή θέση διαμορφώθηκε σε 16,6 εκατ. ευρώ έναντι 14,5 εκατ. ευρώ στις 31/12/2009(+14,5%). Η εταιρεία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και υψηλούς δείκτες ρευστότητας, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 31/12/2010 ανήλθαν σε 3,1 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, το 2010 η MLS διατήρησε και διεύρυνε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά πλοήγησης στο 57,4% έναντι 55,8% το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Gfk. Ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας επηρεάστηκαν από την πτωτική πορεία της ελληνικής αγοράς ειδικότερα μετά τον Απρίλιο του περασμένου έτους.
Από την άλλη πλευρά, συνέχισε την πολιτική μείωσης των λειτουργικών της εξόδων, του κόστους των πρώτων υλών και του κόστους παραγωγής. Ταυτόχρονα, όμως, ενίσχυσε τις επενδύσεις που αφορούν τη διεθνή της ανάπτυξη, καθώς και την έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών πλοήγησης, εφαρμογών για Smartphones αλλά και προϊόντων εκπαιδευτικής τεχνολογίας.
Η εταιρεία έχει σε εξέλιξη τριετές πλάνο για την ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού. Εντός των ελληνικών συνόρων, ξεκίνησε η διαγωνιστική διαδικασία για την εισαγωγή διαδραστικών πινάκων στα ελληνικά σχολεία, στην οποία η MLS πρωτοστατεί λόγω των σημαντικών επενδύσεων που έχει υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα,κινείται δυναμικά στην αγορά πλοήγησης για Smartphones μετά και την κυκλοφορία του MLS Destinator για iPhone της Apple, το β΄ εξάμηνο του 2010.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η διοίκηση αναμένει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης από το β΄ τρίμηνο του 2011 και για το σύνολο της χρήσης.