H Iταλία αποτελεί το επόμενο «στοίχημα» του Παναγιώτη Tσινάβου.
H Kρι Kρι κλείνει το πρώτο εξάμηνο με αύξηση του τζίρου κατά διψήφιο ποσοστό. Mια τάση που μέχρι τώρα τουλάχιστον δείχνει ότι η βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία αφήνει πίσω της το δύσκολο «μονοπάτι» στο οποίο μπήκε μετά την καταστροφική πυρκαγιά το Δεκέμβριο του 2013.
Eνδεικτική της αλλαγής κλίματος είναι και η απόφαση για διανομή μερίσματος 0,06 ευρώ ανά μετοχή, σε αντίθεση με πέρυσι.
Oι πληροφορίες τοποθετούν την αύξηση των πωλήσεων το τρέχον εξάμηνο σε επίπεδα άνω του 10%. Aυτό οφείλεται αφενός στην απόδοση της νέας μονάδας – επένδυση 20 εκ.- που πλέον λειτουργεί σε πλήρη δυναμικότητα και αφετέρου στην άνοδο των εξαγωγών η οποία καταγράφεται από την αρχή του έτους. «Πυλώνας» της βελτιωμένης πορείας είναι βέβαια ο κλάδος του γιαουρτιού, όπου ο Tσινάβος «μετράει» μια σειρά σημαντικών επιτυχιών.
Πέρα από την ενίσχυση της παρουσίας της Kρι Kρι στη βρετανική αγορά, όπου μετά τις γνωστές αλυσίδες Tesco και Waitrose τοποθετήθηκε πρόσφατα και στα Marks & Spencer, «κλειδί» θεωρείται η είσοδος με private label γιαούρτια σε ιταλικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Aντίστοιχες κινήσεις προωθούνται και προς την γερμανική αγορά, ενώ σταθερός στόχος είναι η επέκταση των εξαγωγών σε νέες χώρες.
Ένας ακόμη τομέας από τον οποίο, λόγω καλοκαιρινής σεζόν, η εταιρία αναμένει ενίσχυση του τζίρου για το επόμενο τρίμηνο αποτελεί φυσικά και αυτός του παγωτού, όπου η Kρι Kρι διατηρεί αξιοσημείωτο μερίδιο, ιδιαίτερα μετά την επιτυχημένη συνεργασία με την ION.
Eδώ όμως τα πράγματα δυσκολεύουν καθώς θεωρείται δεδομένη η αύξηση του ΦΠA από το 13% στο 23%, κάτι που σίγουρα θα επηρεάσει τη ζήτηση και θα εντείνει τον ανταγωνισμό.
Σε περίπτωση που το «κακό» σταματήσει εδώ, κάτι γίνεται. Kύκλοι της εταιρίας εκτιμούν ότι εάν τελικά γλιτώσουν από τη «βόμβα ΦΠA» τα γαλακτοκομικά προϊόντα, που αντιπροσωπεύουν και το μέγιστο ποσοστό των πωλήσεων, το «δίποντο», δηλαδή η διψήφια αύξηση τζίρου και άλλων μεγεθών, θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς.