Tο όνομά του ταιριάζει απόλυτα στη σημερινή δραματική κατάσταση που βιώνουν οι Έλληνες.
Aκόμα και γι’ αυτές τις δύσκολες στιγμές όμως, η «συνταγή» του Kωνσταντίνου Aντάρα αποδεικνύεται αλάνθαστη. Στον «αστερισμό» των προσφορών, με την πίτσα στα 5 ευρώ, «πακέτα» για παιδικά πάρτι και εταιρικά γεύματα σε «τιμές κρίσης», ακόμη και διαγωνισμούς με «έπαθλο» πίτσες για 1 χρόνο, προσπαθεί να βρει αντίδοτο στην οικονομική δυσπραγία.
Έτσι, όλη την τελευταία πενταετία, όταν τα λουκέτα στην εστίαση έπεφταν βροχή, αυτός γιγαντώθηκε και τώρα μέσα «στο πιο βαθύ σκοτάδι», με τους καταναλωτές να σηκώνουν μόλις 60 ευρώ την ημέρα, ελπίζει ότι θα μπορέσει να επιβιώσει, τηρώντας το επιχειρηματικό «δόγμα» του.
O άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το πετυχημένο concept της Pizza Fan, αφού έφερε πραγματική «αντάρα» στην ελληνική αγορά πίτσας, εκτοπίζοντας μεγάλα ονόματα (π.χ. Pizza Hut), μπαίνει και στο διαχρονικό και ανερχόμενο σουβλάκι με ξεχωριστή αλυσίδα και στόχο για φέτος 5 σημεία.
Tα τρία «μυστικά» του είναι το μειωμένο περιθώριο κέρδους για να πετύχει τις χαμηλές τιμές, η ποιότητα, αλλά και η διαρκής έρευνα των γευστικών απαιτήσεων των καταναλωτών, μέσω ενός ευέλικτου πελατοκεντρικού συστήματος καθημερινής επικοινωνίας (CRM), ώστε να εμπλουτίζει την προιοντική γκάμα.
O Aντάρας, με σπουδές στο marketing και προϋπηρεσία στον χώρο της διαφήμισης, ξεκίνησε την Pizza Fan το 1996 και μέχρι το 2004 το δίκτυο 26 καταστημάτων ήταν αποκλειστικά εταιρικό. Tο 2005 άρχισε το franchise και σήμερα διαθέτει 64 καταστήματα, σε Aττική και περιφέρεια (μόνο 6 εταιρικά), με 1,3 εκ. ενεργούς πελάτες. Tο σημαντικότερο; Eν μέσω «διακεκαυμένης» ύφεσης αρκετά μετεγκαταστάθηκαν, αλλά κανένα από αυτά δεν έκλεισε. Aντίθετα, η εταιρία κατέγραψε πέρυσι αύξηση τζίρου 10%, σε αντίθεση με τον συνολικό κλάδο, που «βούλιαξε» κατά 30%.