Η Οlympic Air, παρουσίασε χθες τη στρατηγική συνεργασία της με την κυπριακή εταιρεία Cyprus Airways, η οποία συνεργασία στοχεύει στην ανάδειξή της ως υπερδύναμη στα Βαλκάνια.
Οι δύο εταιρείες καλύπτουν το 60% του πτητικού έργου που εκτελούν το καλοκαίρι, ενώ η Cyprus Airways έχει αποκτήσει πρόσβαση σε 15 προορισμούς του δικτύου εσωτερικού της Olympic Air.
Ο κ. Καρακαδάς, εκτελεστικός πρόεδρος της OlympicAir, σημείωσε ότι η Olympic Air ξεκίνησε μια πρώτη φάση αναδιοργάνωσης, επιλέγοντας να αποχωρήσει από αγορές, στις οποίες η παραμονή της δεν ήταν αποδοτική, όπως το δρομολόγιο του Λονδίνου, το οποίο παρουσίασε πέρυσι απώλειες 15 εκατ. ευρώ.
Στόλος της Olympic Air
Η Olympic Air, διαθέτει σήμερα 8 Airbus (5 A320 και 3 A319), 10 BombardierQ 400, 5 BombardierDash 100 και 1 ATR-42, επιχειρώντας σε 40 προορισμούς (8 εξωτερικού και 32 εσωτερικού).
Ο νέος εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, αφού ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να αποδεσμευτεί κανένα άλλο Airbus, αλλά και να πουληθεί η Olympic Handling, εξαπέλυσε «επίθεση» κατά του ελληνικού Δημοσίου και του αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος».
Και συμπλήρωσε, «Έχουμε καταντήσει, τις περισσότερες φορές το κόστος των αεροπορικών τελών, να είναι πολύ χαμηλότερο από τα αεροδρομιακά τέλη. Είναι σκάνδαλο, η κυβέρνηση να ανακοινώνει προνόμια και επιδοτήσεις για αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους που πετάνε στα περιφερειακά αεροδρόμια ενώ το βάρος το πληρώνουν όσες εταιρίες είχαν την ηλιθιότητα να έχουν την έδρα τους στην Αθήνα. Δεν μπορεί η κυβέρνηση να ρίχνει τα βάρη στους Έλληνες αερομεταφορείς, πριμοδοτώντας τους ξένους low cost carriers».
Αποζημιώσεις από ΕΕ
Εν τω μεταξύ, δηλώσεις έκανε χθες ο Γιάννης Καρακαδάς, σχετικά με τα πλάνα και το μέλλον της Olympic Air και Aegean Airlines.
Σύμφωνα με τον κ. Καρακαδά, οι δύο εταιρείες κινούνται σε διαφορετικά πλαίσια, παρά την κοινή τους απόφαση να προσβάλουν την απόφαση της ΕΕ που τους απαγόρευσε τη συγχώνευση. Οι δυο εταιρείες θα προσφύγουν κατά της ΕΕ ζητώντας αποζημίωση.