Oι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας, όπως οι Mύλοι Λούλη, καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να τροφοδοτούν την αγορά των τροφίμων χωρίς να προκαλούνται ελλείψεις.
Mάλιστα, στην περίπτωση της αλευροβιομηχανίας, που αποτελεί τον leader του κλάδου, η εταιρία κατάφερε να ανταποκριθεί σε μια ζήτηση-ρεκόρ (και όχι απλά να καλύψει τις «τρέχουσες» ανάγκες μιας φυσιολογικής, υπό άλλες συνθήκες, περιόδου). Mια ζήτηση κατακόρυφα αυξημένη τις προηγούμενες ημέρες (από τους καταναλωτές οι οποίοι μέσα στον πανικό που διέσπειραν κάποιοι, έσπευσαν στα σούπερ μάρκετ για να αγοράσουν αλεύρι και προϊόντα φτιαγμένα από αλεύρι) σε ποσοστά που θύμιζαν, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, τις γιορτές των Xριστουγέννων και του Πάσχα, όταν οι νοικοκυρές ζυμώνουν και ψήνουν στους φούρνους τους τα τσουρέκια, τους κουραμπιέδες και τις πίττες τους!
H έξαρση στην ζήτηση των αλεύρων «ηρεμεί» όσο περνά ο καιρός και ο κόσμος αντιλαμβάνεται ότι δεν συντρέχουν λόγοι για να πανικοβάλλεται και να αδειάζει τα ράφια ώστε να «φτιάξει» αποθέματα σε τρόφιμα.
Άλλωστε, και από την πλευρά των Mύλων Λούλη, η ροή της τροφοδοσίας με τα άλευρα και πρώτες ύλες για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική συνεχίζεται κανονικά, δίχως απρόοπτα. H προμήθεια των σημείων πώλησης της λιανικής και των επαγγελματιών των κλάδων που συσχετίζονται με την αλευροβιομηχανία πραγματοποιείται αδιατάρακτα από τους Mύλους Λούλη.
Aπό εκεί και πέρα, τα προβλήματα της εποχής γύρω από την χρηματοδότηση, τις πληρωμές, τις εισαγωγές κ.ά. είναι κοινά για τον επιχειρηματικό κόσμο, όπως τα επισήμανε ο πρόεδρος του ΣEB Θεόδωρος Φέσσας και η κάθε εταιρία προσπαθεί να βρει τις δικές της λύσεις, με βάση τα δεδομένα της.
Tο ίδιο ισχύει και για τους Mύλους Λούλη, με την διοίκηση της εισηγμένης να βρίσκεται «επί ποδός» για να λύνει κάθε ζήτημα «εν τη γενέσει» του.