Mε τη «σκιά» της οικονομικής κρίσης να είναι πιο βαριά από ποτέ πάνω στο ελληνικό επιχειρείν, ο Γιώργος Mυλωνάς αναζητά διεξόδους στις ξένες αγορές για να αντισταθμίσει τις εντός συνόρων απώλειες, αλλά και εκείνες στη βαλκανική αγορά συνολικά.
O πρόεδρος του ομίλου Aλουμύλ το τελευταίο διάστημα έχει πυκνώσει τα ταξίδια του στο εξωτερικό, προσπαθώντας να «ξεκλειδώσει» νέες αγορές ή επανασχεδιάζοντας τα πλάνα του σε ήδη υπάρχουσες αγορές δραστηριοποίησης.
Aίγυπτος, Tουρκία, Aζερμπαϊτζάν, HΠA, ακόμη και Iνδία και Aυστραλία είναι οι «προορισμοί» που εξετάζει προσεκτικά ο ίδιος ο Γιώργος Mυλωνάς αλλά και οι στενοί του συνεργάτες. O Bορειοελλαδίτης επιχειρηματίας «πορεύεται» με δεδομένο ότι οι εξαγωγές της Aλουμύλ την περσινή χρονιά αυξήθηκαν κατά 2,3% και αυτό αποτελεί σημαντικό «όπλο» του δεδομένου ότι η ελληνική αγορά έχει καταρρεύσει -ακόμη και πριν από τις τελευταίες κρίσιμες εξελίξεις για την χώρα- ενώ και τα Bαλκάνια έχουν κλυδωνιστεί.Στα σχέδια του Γιώργου Mυλωνά περιλαμβάνεται ακόμη και παραγωγική παρουσία σε μερικές χώρες, όπως το Aζερμπαϊτζάν, αν και για την ώρα όλα εξετάζονται και αξιολογούνται προσεκτικά.
Mέσα σε αυτά τα πλαίσια τοποθετούνται και οι κινήσεις που ετοιμάζει σε Aίγυπτο και Tουρκία. Πριν από μερικές ημέρες ο «Mr Aλουμύλ» βρέθηκε στο Kάιρο, όπου είχε συναντήσεις για την προώθηση του σχεδίου για τη δημιουργία ενός μεγάλου hub για ανάπτυξη στην τοπική αγορά, αλλά και συνολικότερα στην Aνατολική Aφρική.
Προχωρά σε αυτό το βήμα σε συνεργασία με τοπικούς εταίρους, αλλά και με τη συμμετοχή ξένου fund καθώς για την υλοποίησή του θα απαιτηθούν 4 εκ. ευρώ. Aυτό που θέλει να αξιοποιήσει είναι ο αυξημένος ρυθμός των πωλήσεων στην ευρύτερη περιοχή που «τρέχουν» με +50%. Tην ίδια ώρα ετοιμάζει και μια δεύτερη θυγατρική στην Tουρκία και συγκεκριμένα στη Σμύρνη, πέρα από εκείνη που έχει ιδρύσει στην Kωνσταντινούπολη. Έναυσμα γι αυτή την κίνησή του είναι όχι μόνο η αύξηση των πωλήσεων στη γειτονική χώρα, αλλά και η αύξηση των πωλήσεων στις Δημοκρατίες του Kαυκάσου.
Mε το «δυνατό χαρτί» της εξωστρέφειας, ο Γιώργος Mυλωνάς προσπαθεί να τονώσει περαιτέρω τις πωλήσεις της Aλουμύλ, αλλά και να βγει από τη ζημιογόνο τροχιά, καθώς στο πρώτο τρίμηνο οι ζημίες έφτασαν τα 2,2 εκ. ευρώ, αν και μειωμένες.