Ζημίες μετά από φόρους 45,86 εκατ. ευρώ παρουσίασε ο όμιλος εταιρειών ΑΓΕΤ Ηρακλής, το 2010 έναντι 15,36 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη μετά από φόρους, κατά τη χρήση του 2009. Μειωμένες κατά 24,3% εμφανίστηκαν οι πωλήσεις του ομίλου και ανήλθαν στα 401,41 εκατ. ευρώ, για τη χρήση 2010.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 350,80 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 25,2%, σε σύγκριση με τη χρήση του 2009. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 14,32 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 84,4%, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), της εταιρείας ανήλθαν στα 22,56 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 75,8%. Η εταιρεία παρουσίασε το 2010 ζημίες μετά από φόρους 26,43 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 32,20 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη μετά από φόρους, κατά τη χρήση του 2009.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πορεία των πωλήσεων το 2010 επηρεάστηκε από την περαιτέρω κάμψη της ιδιωτικής οικοδομικής δραστηριότητας στην εσωτερική αγορά, ως αποτέλεσμα της υφιστάμενης πλεονάζουσας προσφοράς κατοικιών, της έλλειψης αγοραστικού ενδιαφέροντος για αγορά κατοικίας και της επιβράδυνσης του ρυθμού επέκτασης της στεγαστικής πίστης, καθώς και της επιβράδυνσης της κατασκευαστικής δραστηριότητας στα δημόσια έργα υποδομής. Επίσης, η μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα σε παραδοσιακές αγορές του εξωτερικού επέδρασε στην κάμψη του κύκλου εργασιών, το 2010.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Excellence 2010 του ομίλου Lafarge, η εταιρεία προχώρησε με συντονισμένες προσπάθειες και μέτρα για τον έλεγχο και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους και τη βελτιστοποίηση των παραγωγικών και εφοδιαστικών λειτουργιών. Η βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και η σημαντική μείωση του σταθερού κόστους αποτελούν παραδείγματα ενεργειών, που εντάσσονται στο Excellence 2010 και αντιστάθμισαν εν μέρει τις συνέπειες της αύξησης των τιμών των καυσίμων και της ενέργειας, καθώς και της πτώσης της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς.
Το 2010, τα έργα βελτίωσης της λειτουργίας και οι επενδύσεις επικεντρώθηκαν στις στρατηγικές προτεραιότητες προώθησης της εργασιακής Υγείας και Ασφάλειας, αναβάθμισης της περιβαλλοντικής απόδοσης, αύξησης της παραγωγικότητας και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους πελάτες.