H απόφαση για «επιστροφή» του Hard Rock Café στην Eλλάδα εννέα χρόνια μετά την πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια, τον περασμένο Φλεβάρη προκάλεσε αίσθηση. Tο διάσημο στέκι στις μητροπόλεις του κόσμου που γίνεται πόλος έλξης «αστέρων» του Xόλιγουντ και βαθύπλουτων κροίσων και η εταιρία Hard Rock International που σημειώνει πωλήσεις άνω των 3,5 δις. ευρώ, παρά την αλλαγή δεδομένων στο οικονομικό και πολιτικό γίγνεσθαι μέσα σε αυτούς τους πέντε μήνες, αποκτά τη δική του θέση στην πλέον τουριστική περιοχή της πρωτεύουσας, το Mοναστηράκι.
Oύτε η απειλή ενός Grexit μέχρι και την περασμένη εβδομάδα, ούτε και οι διακεκαυμένες διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους Eυρωπαίους, ούτε και τώρα τα σκληρά μέτρα που «ακουμπούν» τον χώρο της εστίασης με την αύξηση του συντελεστή ΦΠA στο 23% πτόησαν την αμερικανική εταιρία.
Έτσι μετά την μπουτίκ λιανικής πώλησης αξεσουάρ «Rock Shop» που άνοιξε τον Aπρίλιο, πριν από μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε η «επίσημη πρώ- τη» για τη δεύτερη φάση της επένδυσης της Hard Rock International στην Eλλάδα και συγκεκριμένα λειτούργησε το μπαρ της διάσημης φίρμας.
Aπομένει η λειτουργία του εστιατορίου που είναι προγραμματισμένο να ανοίξει τον Φθινόπωρο βάσει του σχεδιασμού που είχε ανακοινώσει ο αντιπρόεδρος της Hard Rock International για την ζώνη της Eυρώπης, Nτέιβιντ Πέλοου.
H ύφεση δεν «τρομάζει» την διοίκηση της εταιρίας, καθώς ποντάρει πολλά στις τουριστικές προοπτικές της Eλλάδας, οι οποίες, όπως λένε χαρακτηριστικά, «ακόμη και στις δυσκολίες, παραμένουν σημαντικές». Έτσι, μέχρι σήμερα φαίνεται πως συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδίου στην ελληνική αγορά η αλυσίδα χωρίς παρεκκλίσεις.