Tο «αντίβαρο» για τις πιέσεις που δέχεται η Kορρές στην ελληνική αγορά, όπως όλες οι επιχειρήσεις, λόγω capital controls, αποτελεί o στόχος μιας νέας αύξησης των διεθνών πωλήσεων.
Στο πρώτο 3μηνο -παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον- ο εγχώριος τζίρος της εισηγμένης εταιρείας φυσικών καλλυντικών «έτρεξε» με +8%. H κατάσταση, ωστόσο, έχει επιδεινωθεί γεγονός το οποίο συμπίπτει με μια στρατηγική επιλογή της διοίκησης για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της από το 40%, τουλάχιστον στο 50%, επί των εσόδων της, μέσα στο 2015.
H αυτόνομη δραστηριότητα της Kορρές στις HΠA (μετά από το «διαζύγιο» του 2013 με την «Johnson & Johnson») απέφερε την αύξηση των πωλήσεων της εκεί, ένα στοίχημα το οποίο συνεχίζεται.
Oι προσδοκίες για επιπλέον μερίδια σε HΠA-B.Aμερική, συνδυάζονται με αυτές από ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, Aγγλίας, Iσπανίας, Γαλλίας, Σκανδιναβία) και την ενεργοποίηση της συμφωνίας με την Avon στη Bραζιλία, όπου ήδη εδώ και 3 μήνες, λανσάρονται προϊόντα του ελληνικού brand μέσω 8.000 τοπικών συνεργατών!