Αυξημένη επιβατική κίνηση για την Aegean τον Ιούλιο του 2015, με την εταιρεία να μεταφέρει 1.473.568 επιβάτες, δηλαδή 240 χιλ. περισσότερους σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014, καταγράφοντας αύξηση 19% στη συνολική επιβατική κίνηση.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η αύξηση της εταιρείας σε επιβάτες εξωτερικού ήταν, για άλλη μια φορά τον Ιούλιο, πολλαπλάσια του μέσου όρου της αγοράς, συνεισφέροντας έμπρακτα στον ελληνικό τουρισμό και την οικονομία της χώρας.
Υψηλή ήταν η αύξηση στις πτήσεις εξωτερικού, καθώς έφτασε το 28% έναντι του Ιουλίου του 2014, αθροιστικά από τις 9 βάσεις της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδο, Κέρκυρα, Καλαμάτα, Κω και Λάρνακα. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη για το 2015 ήρθε στην κίνηση εξωτερικού προς την Αθήνα με 37% αύξηση και 808.450 επιβάτες, με 16 νέους προορισμούς που εγκαινίασε η εταιρεία, όπως Όσλο, Ελσίνκι, Μάλτα, Ντουμπρόβνικ, Τουλούζη, Μπορντό, Αλεξάνδρεια, Ριάντ και Τεχεράνη.
Όπως αναφέρει η εταιρία, σημαντική ήταν και η αύξηση σε ποσοστό 30% της κίνησης εξωτερικού προς τη βάση του Ηράκλειου, αλλά και 15% για τη βάση της Ρόδου, επίδοση ιδιαίτερα θετική για την εταιρεία, εφόσον η συνολική αγορά προς αυτούς τους προορισμούς το πρώτο εξάμηνο παρουσίασε μικρή κάμψη, κυρίως λόγω της Ρωσίας.
Επιπλέον, η εταιρία πέτυχε 10% αύξηση στην εσωτερική κίνηση έναντι του Ιουλίου του 2014. Στις «άγονες» γραμμές, που στηρίχθηκαν φέτος με περισσότερες πτήσεις και ενισχυμένη συνδεσιμότητα με το εξωτερικό και είχαν αύξηση 25%, με μερικές από αυτές να έχουν ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, δήλωσε:
«Η Aegean ΑΡΑΙΓ +2,24%, συμβάλλει με όλες της τις δυνάμεις, ώστε να στηρίξει τη χώρα μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και να διατηρήσει την δική της αναπτυξιακή δυναμική. Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες είναι μεγάλες, αλλά ο τουρισμός μπορεί να γίνει και πάλι μοχλός ανάκαμψης και πρέπει να στηριχθεί. Η Aegean ΑΡΑΙΓ +2,24%, επιχειρώντας σε 134 προορισμούς σε 45 χώρες, που αυξάνουν την προσβασιμότητα στην Ελλάδα και υλοποιώντας ένα στοχευμένο πρόγραμμα προσφορών, κατάφερε να αυξήσει την κίνηση προς τη χώρα, αλλά και τον εσωτερικό τουρισμό προς τα μικρά νησιά που τον έχουν απόλυτη ανάγκη.»