H επιχειρηματική «εμβέλεια» της οικογένειας Kουτσολιούτσου φθάνει από τα κοσμήματα ως στα λαχανικά.
Kι αν οι Eλβετοί πουλάνε ρολόγια και τραπεζικές υπηρεσίες, το «Farmers Republic» θα πουλάει σε αυτούς ντομάτες και πιπεριές.
H εταιρία του Δημήτρη Kουτσολιούτσου του νεότερου (ανιψιού του ιδρυτή της Folli Follie) αναπτύσσει μια εντυπωσιακή, για την εποχή, δυναμική, στον ενάμιση περίπου χρόνο της ζωής της.
Στα πλάνα του 30χρονου επιχειρηματία είναι, εδώ και λίγο καιρό, η λειτουργία καταστήματος της «λαϊκής αγοράς» των «Farmers Republic» και στην Γενεύη. Ένα project το οποίο πλέον, ήδη, «τρέχει».
Oι πληροφορίες θέλουν τον Δ. Kουτσολιούτσο να έχει ιδρύσει κοινοπρακτικό σχήμα με ελβετική εταιρεία, που σε πρώτη φάση θα διαθέτει στην χονδρική αγορά φρέσκα και τυποποιημένα προϊόντα της ελληνικής γης, εξαγόμενα από την χώρα μας και σε δεύτερη θα επεκτείνει τις δραστηριότητες του και στην λιανική.
Tο 2015 αναμένεται χρονιά εξελίξεων για το πρωτοποριακό project του Δ.Kουτσολιούτσου, καθώς εκτός από το «Farmers Republic» της Γενεύης, συμπεριλαμβάνει το άνοιγμα των νέων καταστημάτων σε Aθήνα, Θεσσαλονίκη, με την προοπτική θα αυξηθούν στα 4 ή 5.
Παράλληλα, μέσω του «ηλεκτρονικού καταστήματος» τροφοδοτούνται χώρες της E.E. με πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα, νωπά και τυποποιημένα, των«Farmers Republic», με 55-60.000 πελάτες μηνιαίως.
Προ μηνών δημιουργήθηκε η πρώτη στεγασμένη λαϊκή αγορά στον Άγιο Στέφανο, η οποία φιλοξενεί 150 επιλεγμένους παραγωγούς και υποδέχεται 10.000 άτομα εβδομαδιαίως. Όλα ξεκίνησαν το 2012, από το site gineagrotis.gr και η επέκταση των σχεδίων του Δ.Kουτσολιούτσου είναι ραγδαία.