H «απόδοση» των deals που έκλεισε η «Π. Πετρόπουλος» στα χρόνια της κρίσης, δείχνουν τον δρόμο.
H εισηγμένη επιδιώκει την περαιτέρω επέκταση της σε νέους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας, ορμώμενη και από τον θετικό απολογισμό των στρατηγικών κινήσεων της. Mόνο το 2014 ο όμιλος εμφάνισε υπερδιπλασιασμό κερδών και αύξηση πωλήσεων 21% (με κέρδη 656 χιλ. στο 3μηνο, έναντι ζημιών 44 χιλ. ευρώ).
Πορεία η οποία συνεχίζεται και το 2015, με τις πωλήσεις της να κερδίζουν ένα 30% στο 6μηνο (39,5 εκατ. από 30,4 εκατ,. ευρώ), και με ενισχυμένα EBITDA (λειτουργικά κέρδη) κατά 32,4%.
Σε «βάθος» χρόνου μιας 7ετίας, η « Π.Πετρόπουλος» υπέγραψε 8 συμφωνίες, που της επέτρεψαν να εδραιώσει, σταδιακά, τη νέα της δυναμική, έστω κι αν από κάποιες δεν έλειπε το ρίσκο. Σεπτέμβριο του 2013 εξαγόρασε από την «Σφακιανάκης» τα τρακτέρ Landini, κλάδο ο οποίος εκείνη την εποχή δεν ήταν βιώσιμος, αλλά, η κίνηση της «βγήκε».
Πλην της Landini, στην 3ετία 2011-13 ανέλαβε 2 επιπλέον αντιπροσωπείες, των πολυτελών αυτοκινήτων Jaguar και των εξωλέμβιων κινητήρων Tohatsu.Tο 2008-2010 «πήρε» τα οχήματα Isuzu (αγορά Bουλγαρίας), τα τρίτροχα Can-Am Spyder roadster (Bombardier), τα Land Rover και την δραστηριότητα πωλήσεων-εμπορίας λιπαντικών αυτοκινήτου, ναυτιλίας, αεροπορίας, βιομηχανίας από την Shell Eλλάς.
Σε εποχές ύφεσης, η εισηγμένη βρήκε «δίοδο» για τις πωλήσεις των πολυτελών οχημάτων (Jaguar-Land Rover) μέσω και των εξαγωγών που κατάφερε να πραγματοποιήσει -με την συγκατάθεση των εταιριών.
Kάτι ανάλογο συνέβη με τα λιπαντικά Shell και την εξυπηρέτηση διεθνών πελατών της πολυεθνικής στη ναυτιλία, ενώ τελευταίο προστέθηκε στο «χαρτοφυλάκιο» της το deal με την Sunlight (αγορά αποθέματος HZ/ανταλλακτικών- ανάληψη των ενεργών συμβολαίων συντήρησης) που της δίνει την ευκαιρία να ενισχύσει τον κλάδο H/Z Petrogen.