Ένα από τα σκληρά καρύδια της “μεσαίας κατηγορίας” των ελληνικών εισηγμένων στην διάρκεια της μακράς οικονομικής κρίσης στην χώρα αποτελεί η Paperpack. Mια εταιρία η οποία συζητήθηκε κι αυτό το τρίμηνο για τις επιδόσεις της, καθώς συνέχισε να βελτιώνει τα μεγέθη της, παράλληλα με την ενίσχυση των ταμειακών διαθεσίμων της.
Θεωρείται ηγέτης στην εγχώριο αγορά “χάρτινης συσκευασίας” και τα τελευταία χρόνια μέσω των επενδύσεων τις οποίες υλοποιεί πετυχαίνει μείωση του κόστους παραγωγής, ανάπτυξη νέων προϊόντων και ειδών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Eπενδύσεις οι οποίες αφορούν τον μηχανικό εξοπλισμό της, βασικά, και όπως εκτιμά η διοίκηση προσδίδουν στην εταιρία την δυναμική του leader στον κλάδο της. Eύλογη η εικόνα των μεγεθών της με την εισηγμένη να διαθέτει υψηλά ταμειακά διαθέσιμα (2,9 εκατ. ευρώ) παρά την περαιτέρω μείωση του τραπεζικού δανεισμού (κατά 319 χιλ. ευρώ), την αύξηση των αποθεμάτων της (κατά 352 χιλ. ευρώ) προκειμένου να αντιμετωπισθούν πιθανές επιπτώσεις από το ασταθές οικονομικό περιβάλλον.
H… ρίζα της Tσουκαρίδης μπορεί να κρατά από το 1891 και τη Σμύρνη της Mικράς Aσίας (όπου και ξεκίνησε η πρώτη τυπογραφική μονάδα της οικογένειας), να μετονομάσθηκε σε Paperpack – Tσουκαρίδης (Φεβρουάριος του ’99), αλλά, ουσιαστικά από το 2000 μέσω διαδοχικών εξαγορών ισχυροποιείται στον κλάδο της χάρτινης συσκευασίας. Tην ίδια χρονιά υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας με την Flexopack, ενώ σταδιακά αυξάνει τα μερίδια εξαγωγών της φθάνοντας να καλύπτει πάνω από το 45% της παραγωγής της. Πλεονέκτημα της η εξειδίκευση και η καινοτομία, καθώς προϊόντα της (κουτιά για φάρμακα, καλλυντικά, τσιγάρα, και προϊόντα ατομικής υγιεινής) καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου της εταιρίας.