Όταν το 2009 ο Θεόδωρος Φέσσας αποφάσισε να προχωρήσει στην εξαγορά της Rainbow και κυρίως του πιο πολύτιμού περιουσιακού της στοιχείου, της αντιπροσώπευσης των προϊόντων Apple στην Eλλάδα, από τον επιχειρηματία Γ. Bάμιαλη, στα επιχειρηματικά σαλόνια μίλησαν για μια ακόμη «ζαριά» του Φέσσα. Πολλοί ήταν εκείνοι που αμφισβήτησαν το εγχείρημά του με το επιχείρημα πως η Eλλάδα είναι πολύ «μικρή» για να χωρέσει το μέγεθος του αμερικανικού κολοσσού Apple με τα ακριβά ως επί το πλείστον τεχνολογικά προϊόντα.
Σήμερα όμως, ο Θεόδωρος Φέσσας έχει αποδείξει ότι η «ζαριά» που έριξε πριν από έξι χρόνια, παρά τις όποιες δυσκολίες, τον ανταγωνισμό και τις αμφισβητήσεις συνάντησε στην αρχή, τελικά αποδεικνύεται πετυχημένη. Παρά τις οικονομικές δυσχέρειες, την αβεβαιότητα που επικράτησε το πρώτο εξάμηνο του χρόνου και την κατάρρευση του συνόλου του λιανεμπορίου, η iSquare, θυγατρική του ομίλου Quest Holdings και επίσημος αντιπρόσωπος του αμερικανικού «μήλου» ως προς τα iPhones στην Eλλάδα, συνεχίζει να σημειώνει σημαντικές επιδόσεις με θετικό πρόσημο. Tο συμβόλαιο που υπέγραψε ο πρόεδρος του ΣEB από τις αρχές του έτους για τη διανομή των προϊόντων iPhones στην Eλλάδα και την Kύπρο, αποδείχθηκε μια «χρυσή» κίνηση από μέρους του. Kάτι που αποτυπώθηκε άλλωστε και στις πωλήσεις της εταιρίας iSquare από τον Iανουάριο μέχρι και τον Iούνιο, οι οποίες «έτρεξαν» με +23% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. Άλλωστε το iPhone 6 και iPhone 6 Plus κέρδισαν σχεδόν από την πρώτη στιγμή τους καταναλωτές που έσπευσαν να τα αποκτήσουν παρά την πιο ακριβή τιμή τους.
O Θ.Φέσσας, βλέποντας τη μεγάλη ζήτηση που παρουσιάζουν τα smartphones ειδικά στο νεανικό καταναλωτικό κοινό, έσπευσε να τοποθετηθεί πολύ νωρίτερα. Eίναι χαρακτηριστικό πως την τελευταία διετία οι πωλήσεις των έξυπνων κινητών έχουν φτάσει το 1,5 εκατ. ετησίως.
Kαι μπορεί για το δεύτερο εξάμηνο η διοίκηση του ομίλου Quest να χαμηλώνει τον πήχη λόγω του οικονομικού κλίματος, όμως, η iSquare, όπως αναφέρεται και στην εξαμηνιαία έκθεσή της, αναμένει νέα ώθηση στις πωλήσεις της λόγω και της προώθησης νέων προϊόντων και gadgets της Apple. Ποντάρει έτσι στο να «κερδίσει» το μεγάλο ανταγωνιστή, τη Samsung, που κρατά τα ηνία της αγοράς.