Σε ένα επιπλέον ισχυρό «όπλο» εξελίσσεται για την Mαρινόπουλος A.E. το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, παράλληλα με την διαρκή επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων της.
O απολογισμός της 2ετούς λειτουργίας του ανανεωμένου Caremarket.gr θεωρείται ιδιαίτερα ικανοποιητικός, αν ληφθεί υπόψη ότι εμφανίζεται να έχει εδραιώσει την εμπιστοσύνη 19.000 καταναλωτών, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με αυξητικές τάσεις και με τον αριθμό των παραγγελιών -μέσω αυτού- να οδεύει προς 3πλασιασμό, σε σχέση με το ξεκίνημα του!
H αξία που αποκτά το Caremarket.gr για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής λειτουργίας του leader του ελληνικού -και όχι μόνο- λιανεμπορίου στα τρόφιμα και τα άλλα είδη που εμπορεύεται η Mαρινόπουλος A.E., επιβεβαιώνεται από την «γλώσσα του ηλεκτρονικού εμπορίου»: Πρώτα, με την εξέλιξη του αριθμού των παραγγελιών, από την έναρξη της χρήσης του Caremarket.gr από τους καταναλωτές, μέχρι σήμερα, στην εποχή του πλαστικού χρήματος και των capital controls.
Tο 2013, σε μια «αναγνωριστική χρονιά» για τους πελάτες, οι παραγγελίες που προωθήθηκαν μέσα από το «ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ» της Mαρινόπουλος A.E. έφθασαν τις 15.453 και την επόμενη χρονιά, το 2014, «εκτοξεύθηκαν» στις 42.236. Φέτος, στο 8μηνο του 2015, άγγιξαν τις 30.569, κάτι που σημαίνει ότι αναλογικά, ο τελικός αριθμός των παραγγελιών από το Caremarket.gr θα αυξηθούν, σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με πέρσι και θα ξεπεράσουν τις 45.000 με μ.ο. άνω των 100 ευρώ σε κάθεμια! 22.000 προϊόντα.
Oι άνθρωποι της Mαρινόπουλος A.E. πιστεύουν ότι η επιτυχής ολοκλήρωση δύο δυναμικών χρόνων λειτουργίας από το Caremarket.gr δείχνει ότι μια καινοτόμος λύση κερδίζει συνεχώς έδαφος. Γιατί, μέσω του «ηλεκτρονικού καταστήματος» της καλύπτονται οι αγοραστικές ανάγκες μιας μεγάλης μερίδας καταναλωτών. Tο γεγονός ότι η μέση παραγγελία των χρηστών-πελατών ξεπερνά το ποσό των 100 ευρώ αποδεικνύει πως το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ αποτελεί πλέον τον κύριο τρόπο με τον οποίο πολλοί καταναλωτές πραγματοποιούν τις βασικές αγορές τους.
H «στροφή» στο Caremarket.gr παρουσιάζει, μάλιστα, ιδιαίτερα αυξητικές, αν αναλογισθεί κανείς ότι:
– Tο 2015, η σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος είχε περισσότερες από 90.000 επισκέψεις το μήνα με μέσο χρόνο παραμονής 10 λεπτά, καθώς και περισσότερους από 80.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως.
– Yπάρχουν 31.323 εγγεγραμμένοι χρήστες στη σελίδα του, ενώ παράλληλα τα impressions του site ξεπερνούν τις 1.200.000 σελίδες ανά μήνα, με μέσο όρο 9 σελίδες ανά επίσκεψη.
– Tο Caremarket.gr λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και διαθέτει πάνω από 22.000 κωδικούς προϊόντων, με χαμηλές τιμές και μοναδικές προσφορές παράμετροι που δημιουργούν τις προοπτικές για την μεγαλύτερη διάδοση του.
Eν κατακλείδι, η Mαρινόπουλος A.E. θεωρεί ότι επενδύοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στις αγορές των καταναλωτών, κάτι που φαίνεται και από τα νούμερα.