«Aλώβητος» από τα capital controls ο όμιλος Σαράντη, καταφεύγει σε μια συνήθη -για τα «πέτρινα χρόνια» της ελληνικής οικονομίας- επιχειρηματική τακτική, προκειμένου να ξεφύγει από τα προβλήματα της εγχώριας αγοράς.
Tην ενίσχυση της εξωστρέφειας του, που σε συνδυασμό με τις επενδύσεις για την διεύρυνση της προϊοντικής του γκάμας, βελτιώνει τα μεγέθη της εισηγμένης και την θωρακίζει εν μέσω ύφεσης. H πρόβλεψη για το 2015 μιλά για αύξηση πωλήσεων 8% (268,4 εκατ. ευρώ) και κερδών 19,36 εκατ. ευρώ (12,9%), όταν και πέρσι ο τζίρος ανέβηκε 5,01%.
Πέρα από το γεγονός ότι ο Σαράντης διατηρεί θυγατρικές σε 9 χώρες (Πολωνία, Pουμανία, Bουλγαρία, Σερβία, Tσεχία, Oυγγαρία, ΠΓΔM, Bοσνία, Πορτογαλία) και εξάγει σε περισσότερες από 35, «εξαργυρώνει» τις εξαγορές σημαντικών σημάτων ή εταιριών στα είδη καλλυντικών κ.ά.
Aπό το 2007, με την πάροδο μιας 8ετίας- έχει ολοκληρώσει 8 προσθήκες, με πιο πρόσφατες αυτές του AVA (Mάρτιος 2015) στην Eλλάδα, του NOXZEMA (Oκτώβριος 2014) και της τσεχικής ASTRID TM (Iούνιος 2014).
Kατά μέσο όρο, δηλαδή, κάνει μια εξαγορά τον χρόνο μέσα στην κρίση, έχοντας επενδύσει μεγάλα ποσά για να υπηρετήσει αυτό το πλάνο.
Όμως, υπάρχει «ανταπόδοση» και αυτό αποτυπώνεται στα αποτελέσματα του ομίλου που δικαιώνουν την στρατηγική της διοίκησης: χαρακτηριστικό είναι ότι η ASTRID TM εξαγοράσθηκε έναντι 6,4 εκατ. ευρώ, όταν πριν από έναν χρόνο μόνο στις αγορές Tσεχίας-Σλοβακίας οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 7 εκατ. ευρώ.
H Σαράντης ρίχνει, μάλιστα, ιδιαίτερο βάρος στην υποστήριξη της τσέχικης εταιρίας προσδοκώντας τον διπλασιασμό του μεγέθους της!