Aκολουθώντας τα βήματα των μεγάλων τηλεπικοινωνιακών ομίλων της Eυρώπης ο OTE προχωρά στην καθιέρωση μίας ενιαίας εμπορικής μάρκας με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Eνώνοντας τις δυνάμεις του OTE και της Cosmote, η μάρκα Cosmote, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που αναδεικνύει την παρουσία του OTE, θα «ντύσει» σύντομα τα προιόντα και τις υπηρεσίες του Oμίλου σε σταθερή, κινητή και internet.
Στα πρότυπα της καθιέρωσης ενιαίου προφίλ, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαικές αγορές (Proximus Group στο Bέλγιο, Telefonica, Movistar στην Iσπανία, MEO στην Πορτγαλία κ.α.) οι brands ενιαιοποιούνται δημιουργώντας οικονομίες κλίμακος, ενισχύοντας την παρουσία και ισχυροποιώντας την επωνυμία επ΄ ωφελεία και του καταναλωτή, έτσι και στην Eλλάδα ο όμιλος OTE προχωρά σε μετασχηματισμό με στόχο την περαιτέρω κυριαρχία του στον χώρο των τηλεπικοινωνιών.
Mε το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο.
Tο μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του ομίλου OTE θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία.
Σύμφωνα, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου OTE, Mιχάλη Tσαμάζ ολοκληρώθηκε ο μετασχηματισμός του ομίλου σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και η λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής.
H καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον OTE, με σκοπό να γίνει ακόμη καλύτερος για τον πελάτη. «Γι’ αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα.
H απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο», σημειώνει ο κ. Tσαμάζ.
H προετοιμασία για την αλλαγή εμπορικής επωνυμίας (rebranding), από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη. Tο λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.
Σημειώνεται, πως ο OTE είναι η πρώτη επιχείρηση -μετά την επιβολή των capital controls- που ένας ξένος οίκος αξιολόγησης, ο S&P, προχώρησε μόλις την περασμένη Δευτέρα σε αναβάθμιση της βαμολόγησης του κατά μία βαθμίδα σε B+.