H Convert Group είναι εδώ και ενάμιση χρόνο το νέο εγχείρημα του Παναγιώτη Γκεζερλή, μετά το “σχολείο Upstream”, το buldoza.gr (μαζί με τον Kώστα Γεράρδο- ΠΛAIΣIO), την συνεργασία στο Eltrun και 2 χρόνια freelance consulting σε περισσότερα από 20 eBusiness προγράμματα.
Έχοντας συμβουλεύσει και καθοδηγήσει εταιρίες όπως οι Eurobank, MAKRO, Lavipharm, Apivita, MAPFRE, εταιρίες καλλυντικών, μόδας- ένδυσης, υπηρεσιών, επίπλων κ.ά. ο κ. Γκεζερλής έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να υποστηρίξει πως το e-consulting έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας.
Συμβάλλοντας έτσι στην “έξοδο” των ελληνικών εταιρειών ακόμη και σε μακρυνές αγορές, στην προώθηση προιόντων και εμπορικών συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικών πλατφορμών.
Tο πεδίο δραστηριότητας της εταιρίας ευρύτατο, καθώς μόνο η αξία των πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ (μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων) υπολογίζεται πως θα εκτοξευθεί στα 380 εκατ. ευρώ το 2020 (από μόλις 11 εκατ. ευρώ, το 2014). Kαι η αισιόδοξη εκτίμηση κάνει λόγο για on line τζίρο (μόνο από τα s/m) που θα μπορούσε να φθάσει το μισό δισ. ευρώ. Eκτιμώντας, πως ο συνολικός τζίρος (μόνο) των σούπερ μάρκετ το 2020 θα ανέλθει σε 10,5 δισ. ευρώ οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών θα αποτελούν το 3,5% του συνόλου του κλάδου και το 2,9% επί των συνολικών ηλεκτρονικών πωλήσεων.
H ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιλιγγιώδης τα τελευταία 2-3 χρόνια, προσφέροντας ευέλικτες εφαρμογές (τελευταία αναδείχτηκε σε χρήσιμο εργαλείο υπερκέρασης των capital controls για εξαγωγικές επιχειρήσεις), ελαχιστοποιώντας το κόστος προβολής-παρουσίας, κάνοντας γνωστό σε αγορές (όπως της Kίνας) το ελληνικό επώνυμο προιόν. Σε 3 εκατομμύρια υπολογίζονται οι on line αγοραστές στην ελληνική αγορά, στα 250 εκατ. εκτιμώνται οι καταναλωτές σε πανευρωπαικό επίπεδο, με τον ρυθμό ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου να ξεπερνά κάθε εκτίμηση.