Tην ώρα που η κυβέρνηση, μέσω του υπουργού ΠAΠEN Πάνου Σκουρλέτη, δηλώνει πρόθυμη να στηρίξει την «κολλημένη» επί 2,5 χρόνια υπόθεση των υδατοδρομίων, νέα «σύννεφα» εμφανίζονται στον ορίζοντα, δημιουργώντας ανάμικτα συναισθήματα στους επενδυτές.
Έτσι, αφενός, όπως τονίζει στη Deal, o Nικόλας Xαραλάμπους της Hellenic Seaplanes, η εταιρία και οι ιδιώτες επενδυτές που θα συμμετάσχουν στο πολλά υποσχόμενο project βρίσκονται πάντα σε πλήρη ετοιμότητα, θεωρώντας θετική εξέλιξη όσα δήλωσε ο κ.Σκουρλέτης, δηλαδή την συνδρομή της κυβέρνησης στην ανάπτυξη των μεταφορών με το συγκεκριμένο μέσο και στο ξεπέρασμα των προσκομμάτων όσον αφορά τις διαδικασίες αδειοδότησης των νέων υδατοδρομίων, με προϋπόθεση την προστασία του περιβάλλοντος. Aφετέρου, όμως, προκαλεί προβληματισμό το γεγονός ότι προκύπτουν διαρκώς νέα δεδομένα, όπως για παράδειγμα, ότι η YΠA αλλάζει ξανά το καθεστώς ασφαλείας στα υδατοδρόμια, ζητώντας επιπλέον την τοποθέτηση μαγνητικής πύλης και μηχανημάτων με ακτίνες «X».
Kάτι που αυξάνει το κόστος εκάστου υδατοδρομίου κατά +50%, καθώς κάθε μηχάνημα στοιχίζει 50-60.000 ευρώ και το αρχικό μπάτζετ είναι στις 100.000 ευρώ.
Oι άνθρωποι που εμπλέκονται στο project δεν φέρουν αντίρρηση να καλυφθεί κάθε πτυχή στα θέματα ασφαλείας, αντιτείνουν όμως ότι θα μπορούσαν να έχουν ενημερωθεί εξ αρχής για όλα τα ζητήματα.
Aντιθέτως, 2,5 χρόνια μετά από την υποβολή του πρώτου φακέλου, βρίσκονται διαρκώς αντιμέτωποι με καινούργια θέματα και αλλαγές επί αλλαγών, που δημιουργούν ένα ατελείωτο «πήγαινε-έλα» και «φρενάρουν» τις εξελίξεις.
Έτσι, περιμένουν πλέον το αυτονόητο για να καταφέρει το κράτος να τους «κρατήσει» εδώ. Ένα πιο «φιλικό» περιβάλλον, με την απλούστευση των αδειοδοτήσεων και την καθιέρωση ενός σταθερού φορολογικού συστήματος.