Σημαντική αύξηση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς, επάνοδο στην κερδοφορία και εξαιρετικά πετυχημένη συμμετοχή στη ψηφιακή σύγκλιση παρουσίασε το οικονομικό έτος 2014/15 η Dixons South East Europe A.E.V.E. (Κωτσόβολος).
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος 2013/14, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 1,2%.
Η εταιρεία εμφάνισε, στον ενοποιημένο ισολογισμό του Ομίλου DixonsCarphone που ανήκει, κέρδη υπό τα διεθνή λογιστικά πρότυπα που ακολουθεί όπως αναγράφεται και στον ετήσιο απολογισμό του Ομίλου.
Η εταιρεία, σε τοπικό επίπεδο, είναι πλέον κερδοφόρος και εξ αυτού προκύπτει φόρος εισοδήματος 1,4 εκατ. ευρώ που θα καταβληθεί. Επιπλέον, το γενικότερο πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον υπαγόρευσε την λήψη προβλέψεων για γενικούς κινδύνους και την εμφάνιση λογιστικών ζημιών.
Η συνολική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, εξαιρουμένων των προϊόντων τηλεπικοινωνίας, αυξήθηκε κατά 8% σύμφωνα με τις μετρήσεις του panel της εταιρείας GFK. Η αύξηση των πωλήσεων της Κωτσόβολος ήταν κατά 13% κάτι που συνεπάγεται αύξηση μεριδίων αγοράς στις παραδοσιακές κατηγορίες προϊόντων (λευκές και μαύρες συσκευές), ενώ υπήρξε θεαματική επίδοση της εταιρείας στο πρόγραμμα ψηφιακής σύγκλισης, στο οποίο εκτέλεσε συνολικά 55.000 συμβάσεις επί συνόλου 200.000 περίπου.
Η εταιρεία συνέχισε αμείωτο το ετήσιο πλάνο επενδύσεων σε τεχνολογία και υποδομές, όπου για το 2014/15 έφτασαν τα €3,5 εκατομμύρια, και οι προγραμματισμένες επενδύσεις για το έτος 2015/16 ανέρχονται στα €5,5 εκατομμύρια. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, αυτό αποτελεί έμπρακτη απόδειξη, τόσο της εμπιστοσύνης της εταιρείας στην Ελληνική αγορά, όσο και της προσπάθειας διαρκούς εκσυγχρονισμού.
Στον κρίσιμο τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού την περίοδο 2014/15 προστέθηκαν 120 νέες θέσεις εργασίας, ενώ άλλες 118 είχαν δημιουργηθεί την περίοδο 2013/14. Το σύνολο των εργαζομένων στην εταιρεία σήμερα ανέρχεται σε 1931 άτομα. Ταυτόχρονα στο δίκτυο έγιναν προσθήκες και μετεγκαταστάσεις σε 3 καταστήματα (Ιωάννινα, Τρίπολη και επί της οδού Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη) και την έναρξη 2 νέων franchise καταστημάτων ενώ τέλος εκσυγχρονίστηκαν πάνω από 27 καταστήματα (όπως THE MALL, Πυλαία, Πειραιάς, Περιστέρι, Ν.Ιωνία).
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία οι καταναλωτές συνέχισαν να δείχνουν την εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Δική μας δέσμευση είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε κάθε ημέρα ώστε να τιμήσουμε την εμπιστοσύνη τους. Με τα προϊόντα και τις υπηρεσίας μας μπαίνουμε καθημερινά στα σπίτια πολλών χιλιάδων συμπολιτών μας και αυτό μας γεμίζει ευθύνες. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε δυναμικά την ελληνική οικογένεια τώρα που μας χρειάζεται περισσότερο στην δική της καθημερινή προσπάθεια», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος.