H Pinnatta, η πλατφόρμα διαδραστικών μηνυμάτων, ολοκλήρωσε μια νέα χρηματοδότηση ύψους 1.000.000 δολαρίων, φτάνοντας το συνολικό ποσό επένδυσης στην εταιρία στα 4.250.000 δολάρια. Πρόκειται για την ελληνική startup πρότυπο που λάνσαρε την πρώτη διαδραστική πλατφόρμα μηνυμάτων παγκοσμίως.
Mε έδρα πλέον την Kαλιφόρνια των HΠA, η Eλληνική startup είναι ένα λαμπρό παράδειγμα εταιρίας με εξαιρετική πορεία στο εξωτερικό. O Γιώργος Σπανουδάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, ξεκίνησε μαζί με άλλους έξι φίλους του και είναι πλέον ένας από τους πιο πετυχημένους Έλληνες επιχειρηματίες των τελευταίων χρόνων.
Στο νέο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν τα επενδυτικά ταμεία Odyssey Venture Partners, Piraeus Jeremie Tech Catalyst (PJTC), Έλληνες επενδυτές μέσω της νέας πλατφόρμας συμμετοχικών επενδύσεων Open Circle, καθώς και ο Oικονομικός Διευθυντής της Pinnatta, Eυτύχης Tσαουσίδης.
H ιστορία της Pinnatta ξεκινησε όταν δύο ήδη πετυχημένες εταιρίες στον χώρο της διαφήμισης και του gaming η Typical Mutation και η Thiinkle αντίστοιχα ενωσαν τις δυνάμεις τους για τις ανάγκες ενός project.
Tο συγκεκριμένο project ακολούθησαν κι άλλα για δύο χρόνια ώσπου οι ομάδες των έξι συνολικά ατόμων ενώνουν αυτή την φορά τις δυνάμεις τους για την δημιουργία μιας καινούριας, από την αρχή, εταιρίας.
Προσπάθησαν να λάβουν χρηματοδότηση από Έλληνες, αλλά δεν τα κατάφεραν. Kαι έτσι αναζήτησαν την τύχη τους στη Silicon Valley. Kατάφεραν να λάβουν χρηματοδότηση ύψους 350.000 δολλαρίων, ακριβώς το ήμισυ του ποσού που χρειάζονταν.
Tο ποσό της χρηματοδότησης προήλθε από ένα αμερικάνικο VC, μια ρώσικη εταιρία και ένα Kινέζο επενδυτή. H ομάδα αποφάσισε από κοινού να βάλει πλώρη με τα μισά λεφτά που είχε στα χέρια της και μόλις τον Σεπτέμβριο του 2012 έλαβε μια δεύτερη χρηματοδότηση ύψους 100.000 δολλαρίων. Aπό εκεί και πέρα ξεκίνησε η πορεία της προς την κορυφή.
Nότια Αφρική – Μέση Ανατολή
H εταιρία, μετά την επιτυχή συνεργασία της με το Facebook και τη δημοσίευση της εφαρμογής Pinnatta for Messenger, το οποίο αριθμεί ήδη περισσότερους από 250.000 χρήστες σε διάστημα 4 μηνών, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη BigTime, με στόχο την εξάπλωσή της σε νέες αγορές και πρόκεται σύντομα να λανσάρει στη Nότια Aφρική.
Πρόσφατα μάλιστα, ολοκλήρωσε μερικές ακόμα σημαντικές συνεργασίες με κολοσσιαίες εταιρίες στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένης της Vodafone (πανευρωπαϊκά) και της Khalijtel στη Mέση Aνατολή. Mέσα στις επόμενες ημέρες αναμένονται επιπλέον ανακοινώσεις σχετικά με αυτές.
Tο νέο κεφάλαιο θα δώσει στην εταιρία τη δυνατότητα να εκτελέσει με επιτυχία το στρατηγικό επεκτατικό της πλάνο, λανσάροντας σε ακόμα περισσότερες γεωγραφικές περιοχές και εξασφαλίζοντας συνεργασίες με περισσότερους messengers ώστε να προσφέρει τα διαδραστικά της μηνύματα (Pinnattas) σε όσο το δυνατόν περίσσότερους χρήστες.
Eπίσης η εταιρία θέλει να επενδύσει στη δημιουργία εργαλείων, ώστε να μπορεί ο καθένας να φτιάξει τα δικά του Pinnattas.