Σε ανοδική πορεία κινήθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της ΕΠΑ Αττικής για το 2010, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν αύξηση κατά 113% σε σύγκριση με το 2009, αγγίζοντας τα €2,9 εκατ., ενώ, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θετικά αποτελέσματα κατέγραψαν και οι τρεις στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας:
• Αύξηση διείσδυσης σε ενεργοβόρους καταναλωτές
• Συνεχής αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών
• Απρόσκοπτη και αξιόπιστη λειτουργία των δικτύων
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο 23% σε σχέση με το 2009, φτάνοντας τα €140 εκατ., ενώ ο συμβολαιοποιημένος όγκος κατανάλωσης σε πελάτες λιανικής από τον Μάρτιο του 2010 -όπου ξεκίνησε η εφαρμογή της νέας εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας- σημείωσε άνοδο κατά 39% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009.
Ειδικότερα, στις κυριότερες κατηγορίες καταναλωτών, ο μέσος συμβολαιοποιημένος όγκος ανά παροχή κατέγραψε αύξηση κατά 22% στην κατηγορία της κεντρικής θέρμανσης, 19% στα εμπορικά κτίρια και 46% σε επαγγελματικές χρήσεις.
Η ανοδική αυτή τάση συνεχίζεται και μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011 και αποτυπώνεται σε αύξηση 16% στον συμβαιολαιοποιημένο όγκο κατανάλωσης ενώ ο όγκος πωλήσεων σημειώνει αύξηση 17% την αντίστοιχη περίοδο, γεγονός που επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα της νέας στρατηγικής της εταιρείας να εστιάσει σε καταναλωτές με υψηλούς όγκους κατανάλωσης, προσφέροντας ελκυστικά πακέτα χρηματοδότησης, 100% έκπτωση στα τέλη σύνδεσης και διατηρώντας την ανταγωνιστικότητα του φυσικού αερίου έναντι των συμβατικών καυσίμων.
Επισημαίνεται ότι το σύνολο των ενεργοβόρων κτιρίων της Αττικής που συνδέθηκαν στο δίκτυο φυσικού αερίου ανήλθαν σε 500 το 2010 ξεπερνώντας κατά 48% τον όγκο κατανάλωσης των ενεργοβόρων κτιρίων του 2009, ενώ το συνολικό ποσό χρηματοδότησης εσωτερικής εγκατάστασης ανήλθε σε €1,5 εκατ.
Παράλληλα, στον τομέα της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών, η ΕΠΑ Αττικής διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της -μέσω του οποίου επέλεξε να εξυπηρετηθεί το 56% των νέων καταναλωτών το 2010- αριθμώντας πλέον 68 σημεία ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης σε όλη την Αττική. Στην ίδια κατεύθυνση, η εταιρεία εκσυγχρόνισε τις λειτουργίες της εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες, όπως η τηλε-μέτρηση κατανάλωσης σε όλους τους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες, ενώ αντίστοιχα οι διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο έγιναν αμεσότερες και ταχύτερες. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει ο βαθμός ικανοποίησης καταναλωτή, ο οποίος κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με σχετική έρευνα*, με το 86% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την ΕΠΑ Αττικής και το 96% να δηλώνει ικανοποίηση από τη χρήση του φυσικού αερίου.
Τέλος, το 2010, η ΕΠΑ Αττικής εστίασε περαιτέρω στην ενίσχυση της δυναμικότητας του δικτύου της, την κάλυψη της ζήτησης και την υποστήριξη της αύξησης της κατανάλωσης, κυρίως στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, ανταποκρινόμενη έτσι επιτυχώς στον στόχο της διαρκούς αναβάθμισης του δικτύου της.
Συνολικά, σε δίκτυο που εκτείνεται σε 3.000 χλμ, περισσότεροι από 230.000 οικιακοί καταναλωτές, 5.300 επαγγελματίες, 400 μεγάλοι εμπορικοί και βιομηχανικοί πελάτες απολαμβάνουν σήμερα τα οφέλη της χρήσης του φυσικού αερίου. Επιπρόσθετα, 1.300 σχολεία και δημόσια κτίρια, μεγάλα νοσοκομεία και ξενοδοχεία του λεκανοπεδίου είναι συνδεδεμένα με το δίκτυο φυσικού αερίου, αντανακλώντας ουσιαστικά την τάση της αγοράς να υιοθετεί λύσεις οικονομικές και αποδοτικές ιδιαίτερα στο πλαίσιο της δύσκολης οικονομικής κατάστασης και των υψηλών εξόδων θέρμανσης.
Όσον αφορά τους στόχους της εταιρείας για το 2011, η ΕΠΑ Αττικής θα συνεχίσει να εστιάζει στην αύξηση της διείσδυσης σε ενεργοβόρα κτίρια μέσω ελκυστικών πακέτων χρηματοδότησης και σημαντικών εκπτώσεων στα τέλη σύνδεσης καθώς και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προσφερόμενου αγαθού, στοχεύοντας σε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 35% και επίτευξη κέρδους προ φόρων 10 εκατ. ευρώ.