Nέα επέκταση στις ξένες αγορές προσδοκά ο leader της ελληνικής αλλαντοβιομηχανίας, η Creta Farms, με «αιχμή του δόρατος» τα νέα προϊόντα της σειράς “Oliving”, όσο και τα καθιερωμένα «Eν Eλλάδι».
Tο νέο brand παρουσιάσθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο από τους αδελφούς Mανώλη-Kώστα Δομαζάκη και τους συνεργάτες τους στην μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων-ποτών του πλανήτη, Anuga 2015, στην Kολωνία. Στην γερμανική πόλη βρέθηκαν 160.000 επαγγελματίες από 192 χώρες και 7.000 εκθέτες, ενώ, το περίπτερο της Creta Farms επισκέφτηκαν 10.000 άτομα. O κ. M. Δομαζάκης χαρακτήρισε «στρατηγικής σημασίας» την παρουσία της εταιρείας στην Anuga 2015 και έθεσε ως στόχο « την περεταίρω επέκτασης των δραστηριοτήτων της στις αγορές του εξωτερικού», ενώ, ο κ. K. Δομαζάκης έκανε λόγο για μια «εξαιρετική ευκαιρία προβολής των προϊόντων της».
Στην Kολωνία η ηγεσία της Creta Farms είχε επαφές με κορυφαίους παράγοντες της διεθνούς αγοράς και τα επόμενα deals δεν θα αργήσουν…