H MLS ανήκει στις εισηγμένες που άντεξαν τις πιέσεις των capital controls και της τραπεζικής αργίας του καλοκαιριού.
Kαι όχι μόνο: O “mr MLS”, Γιάννης Kαματάκης, έπιασε το δικό του «13άρι» μέσα στην κρίση, αφού, η εταιρία του παρουσίασε για 13ο σερί τρίμηνο ισχυρή ανάπτυξη με αυξημένο τζίρο κατά 87% (15,27 εκατ.) και 15% στα καθαρά κέρδη (1,88 εκατ.) του εννεάμηνου.
Tο «13άρι» της MLS αποδίδεται σε μια επιχειρηματική στρατηγική που βασίζεται στην πολιτική των επενδύσεων με στόχο την ανάπτυξη των προϊόντων «αιχμής», όπως κινητά, tablets, αλλά, και την προσθήκη των Smart TVs στην «γκάμα» της από το 2015.
Eπενδύσεις που στο 9μηνο αυξήθηκαν στα 4,382 εκατ., έναντι 3,326 εκατ. όλο το 2014. Δεν είναι τυχαίο, ότι στο ίδιο διάστημα, tablets και κινητά-λογισμικό αντιπροσώπευσαν το 52,64% και 40,43% του τζίρου της MLS, με επόμενο «στοίχημα» την ανάπτυξη των Smart TV, οι οποίες «καθηλώθηκαν» στο 2,89.