Με κέρδη έναντι ζημιών και διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων ολοκλήρωσε το εννεάμηνο η Κορρές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του ομίλου διαμορφώθηκαν σε 1,7 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015 από -0,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 12%, στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του Ομίλου.
Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο πολιτικο-οικονομικό περιβάλλον, η ΚΟΡΡΕΣ αναδείχθηκε σε Νο1[1] μάρκα στην κατηγορία προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο, καταγράφοντας το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης[2]. Η παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, καθώς και το ολοκληρωμένο, συνεπές πλάνο επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, συνέβαλαν ουσιαστικά στην ανοδική αυτή εξέλιξη.
Στις διεθνείς αγορές, οι πωλήσεις του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά 33%, λόγω της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η μάρκα στην Αμερική, αλλά και στις αγορές προτεραιότητας στην Ευρώπη.
Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 8,2εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015 από 5,3εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014. Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 7,6 εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης).
Με καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 1,7εκατ. ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο του 2015 από -0,1εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας (πωλήσεις και λειτουργική κερδοφορία) του Ομίλου.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ θα συνεχίσει να στηρίζει εντατικά τη μάρκα στο βασικό κανάλι του φαρμακείου, με νέα προϊόντα σε στρατηγικές κατηγορίες, που φέρουν σημαντική καινοτομία σε επίπεδο πρωτογενούς έρευνας, εξειδικευμένων φυσικών συστατικών και τεχνολογίας, αλλά και δημιουργικές προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης προς όφελος του καταναλωτή.
Σε ό,τι αφορά στη συμμετοχή της εξαγωγικής δραστηριότητας στη συνολική απόδοση του Ομίλου, αυτή κατέγραψε περαιτέρω αύξηση, αποτελώντας το 46% των ενοποιημένων πωλήσεών του. Η Αμερική πρωταγωνιστεί στην ανοδική πορεία του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ, όπως καταγράφεται στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2015, καθώς τα βασικά δίκτυα πώλησης, όπως τα καταστήματα SEPHORA και το τηλεοπτικό κανάλι HSN, καταγράφουν υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη δυναμική παρουσίασαν η Αγγλία και η Νορβηγία, προερχόμενη κυρίως από την οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης, το άνοιγμα νέων σημείων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και του σώματος.
Τέλος, το β’ τρίμηνο του 2015 σηματοδότησε την επίσημη έναρξη διάθεσης των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON –μία νέα, δυναμική αγορά που ήδη εξελίσσεται εξαιρετικά θετικά.