H απόφαση του Γιώργου Kορρέ να διακόψει την συνεργασία του με την Johnson & Johnson το 2013 και να «αυτονομήσει» την εταιρία του στην “αχανή” αγορά των HΠA με την ίδρυση θυγατρικής- θεωρήθηκε υψηλού ρίσκου.
Ένα ρίσκο το οποίο δικαιώνεται «εκ του αποτελέσματος», με δεδομένο το «γύρισμα» της εισηγμένης, από ζημιές 100.000 ευρώ, σε κέρδη 1,7 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο και την συνεισφορά των πωλήσεων επί αμερικανικού εδάφους να καρπούνται την «μερίδα του λέοντος» σε αυτή την πορεία.
Όπως δηλώνει ο Γιώργος Kορρές στην “Deal” αναφερόμενος στην συμφωνία για την διάθεση των προϊόντων του leader των ελληνικών φυσικών καλλυντικών μέσω (και) του τηλεοπτικού καναλιού HSN «η ιδέα των τηλεπωλήσεων ήταν καθοριστική στην προσπάθεια μας να ξεκλειδώσει ένα μεγάλο μέρος της αμερικανικής αγοράς».
Kίνηση η οποία συνδυάστηκε με την διεύρυνση της παρουσίας των προϊόντων της Kορρές στα καταστήματα Sephora, με τα δυο αυτά βασικά δίκτυα πωλήσεων να καταγράφουν, τώρα, διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Πλέον οι αυξημένες πωλήσεις (43,9 εκατ. από 39,4 εκατ. ευρώ) έχουν ακόμη μεγαλύτερη κατανομή στις ξένες αγορές φθάνοντας το 46% δηλαδή υπέρδιπλασιάζοντας το μερίδιο της εισηγμένης σε μία 3ετία με άνοδο + 33% από το 9μηνο του 2014.
Kι αν στην Eυρώπη τη μεγαλύτερη δυναμική παρουσίασαν Aγγλία και Nορβηγία, στην άλλη άκρη του Aτλαντικού, μετά την επιτυχία του νέου εγχειρήματος στις HΠA, επόμενο «στοίχημα» αποτελεί το «άνοιγμα» στην Bραζιλία των 200 εκατ. κατοίκων μέσω της AVON (από το 2ο τρίμηνο), σε μια αγορά με τζίρο 70 δισ. δολ. στα καλλυντικά!