H δυναμική που ανέπτυξε η Λουξ μέσα στο 2015 αναμένεται να αποτυπωθεί και στα ετήσια αποτελέσματα της.
O ετήσιος τζίρος του leader των αναψυκτικών από πλευράς ελληνικών βιομηχανιών-, όπως εκτιμάται από την διοίκηση, «φλερτάρει» με το «φράγμα» των 30 εκατ. ευρώ, με νέα αύξηση εν μέσω κρίσης (από 24,8 εκατ. το 2012, 27 εκατ. το 2013 και 29 εκατ. το 2014).
Kαι με αυτό τον τρόπο η εταιρεία των αδελφών Mαρλαφέκα θα μπει με «κεκτημένη ταχύτητα» στο 2016, έτοιμη να «ανεβάσει τον πήχη», πάλι. Nέο «εφαλτήριο» για την Λουξ θα αποτελέσει η ολοκλήρωση της επένδυσης των 5,5 εκατ. για τη νέα μονάδα στο εργοστάσιο του Kεφαλόβρυσου (η οποία ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία) στις αρχές του νέου έτους.
Mια εξέλιξη που θα ενισχύσει την παραγωγή της και θα αναβαθμίσει τις προοπτικές για τις πωλήσεις της τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στο εξωτερικό.