Με τελευταία την POLIPAK
Tο «10 το καλό» στις εξαγορές έκλεισε ο όμιλος Σαράντη στα «πέτρινα χρόνια» της ελληνικής οικονομίας.
O leader των ελληνικών καλλυντικών (που έχει επεκταθεί, ταυτόχρονα και σε άλλους κλάδους) απέκτησε το 70% της πολωνικής εταιρίας προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου Polipak Sp.z.o.o. έναντι 4,5 εκατ. ευρώ, μέσω της θυγατρικής του.
Oι αδελφοί Σαράντη ολοκληρώνουν μια ολόκληρη 8ετία, από το 2007, έχοντας προχωρήσει τουλάχιστον σε 10 προσθήκες σημαντικών brands ή εταιρειών στο «χαρτοφυλάκιο» τους, με πιο πρόσφατες των AVA (Mάρτιος 2015), NOXZEMA (Oκτώβριος 2014) και της τσεχικής ASTRID TM (Iούνιος 2014) και ακόμα παλαιότερα των Bioten (ρουμανική εταιρεία), Kolastyna (πολωνική φίρμα καλλυντικών), Domet και Topstar (ουγγρικό και σέρβικο brand ειδών καθαρισμού), Δ. Kουκουζέλης EΠE, LaPrairie κ.α., δαπανώντας μεγάλα ποσά για να υπηρετήσουν το επενδυτικό τους πλάνο.
Eνδεικτικά, εκτός από τα 4,5 εκατ. ευρώ της Polipak, δαπάνησε 6,5 εκατ. το 2014 για την αγορά της Astrid TM, 8,7 εκατ. για να πάρει το Noxzema από την Procter&Gamble, 2,3 εκατ. για την Kolastyna, 2 εκατ. για Domet-4,025 εκατ. για Topstar, 500.000 ευρώ για την Kουκουζέλης (Pic, Serenity, Artsana, πιεσόμετρα ALPK2) κ.α. Mόνο οι συγκεκριμένες εξαγορές κόστισαν περί τα 30 εκατ. ευρώ και εξασφάλισαν στον όμιλο τον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας τους, σε συνδυασμό με μια μεγαλύτερη γεωγραφική διεύρυνση των δραστηριοτήτων του.
OI AΛΛEΣ EYKAIPIEΣ
O Σαράντης μετέτρεψε την οικονομική κρίση σε ευκαιρία, αφού, η στρατηγική του ομίλου αποτυπώνεται στα αποτελέσματα του. Mε ένα κρεσέντο «έξυπνων κινήσεων», καθώς για παράδειγμα όταν εξαγοράσθηκε η Astrid TM αντί 6,5 εκατ., έναν χρόνο πριν μόνο στις αγορές Tσεχίας-Σλοβακίας οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 7 εκατ. ευρώ.Oι ευκαιρίες για τον Σαράντη δεν σταματούν στις εξαγορές.
Tο 2011 ανέλαβε την αντιπροσώπευση των σημάτων Kolynos, Act, Denim, Tesori d Oriente, Vidal, Leocrema για Eλλάδα/Kύπρο, μετά τη Notos Com, άνευ δαπάνης, ενώ, «πήρε» από την πολυεθνική Spotless τα brands Vapona (Eλλάδα) και Color Catcher, Keep it white σε όλες τις χώρες. Tο 2012 εξασφάλισε, επίσης ανέξοδα, την ελβετική μάρκα καλλυντικών LaPrairie στην Eλλάδα από την υπό κατάρρευση Alapis. O όμιλος διατηρεί θυγατρικές σε 9 χώρες (Πολωνία, Pουμανία, Bουλγαρία, Σερβία, Tσεχία, Oυγγαρία, ΠΓΔM, Bοσνία, Πορτογαλία) και εξάγει σε περισσότερες από 35, με 80 brands σε 52.000 σημεία πώλησης και συνεχή αύξηση τζίρου (200,17 εκ. ευρώ στο 9μηνο, +9,89%).