Τρία βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς».
Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα.
Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.
Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Στη Vodafone θέλουμε να ξεχωρίζουμε για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Επενδύουμε και καινοτομούμε συνεχώς σε αυτόν τον τομέα, ενώ είμαστε η πρώτη και η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone. Η άριστη εμπειρία πελάτη είναι στο DNA μας και για αυτό εκπαιδεύουμε και κινητοποιούμε τους εργαζόμενους μας ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των πελατών. Η διάκριση αυτή μας τιμά ιδιαίτερα και ευχαριστώ όλους τους εργαζομένους της Vodafone που με την προσωπική τους δέσμευση συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχία.»
Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Φέτος διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.