Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να οριστικοποιηθεί το νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 12-15 εκατ. ευρώ και από τον Μάιο αρχίζει να χτίζει συμπληρωματικές εγκαταστάσεις στις Αχαρνές Αττικής η εταιρεία ΜΕΓΑ, μεγαλύτερη βάσει πωλήσεων ελληνική χαρτοβιομηχανία.
Συγχρόνως, προσλαμβάνει επιπλέον προσωπικό, καθώς αυξάνει σημαντικά την εξαγωγική της δραστηριότητα.
“Το 2010 οι πωλήσεις μας ανήλθαν σε 71 εκατ. ευρώ, από 68,2 εκατ. ευρώ το 2009, ενώ για το 2011 προβλέπουμε ότι αυτές θα ανέλθουν σε 80 εκατ. ευρώ” αναφέρει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Βιτουλαδίτης, διευθύνων σύμβουλος της ελληνικών συμφερόντων, οικογενειακής βιομηχανίας που κατέχει υψηλά ή και ηγετικά μερίδια σε επί μέρους κατηγορίες της εγχώριας αγοράς ειδών ατομικής υγιεινής, ανταγωνιζόμενη με τα προϊόντα της (BabyCare, EveryDay, Babylino, ΜΕΓΑ, Sani, Wet Hankies και άλλα) εισαγόμενα, ομοειδή προϊόντα κολοσσιαίων πολυεθνικών οίκων.
Το επενδυτικό πρόγραμμα της ΜΕΓΑ περιλαμβάνει ανανέωση μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και διεύρυνση της παραγωγικής δυναμικότητας, καθώς και επέκταση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων, κυρίως για την κάλυψη αυξημένων αναγκών παραγωγής και αποθήκευσης, που δημιουργεί η αυξανόμενη εξαγωγική της δραστηριότητα.
Η επιχείρηση, όπως εξηγεί ο Κ. Βιτουλαδίτης, τον χρόνο που πέρασε αύξησε σε 16 εκατ. ευρώ, από 12 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, τα έσοδά της από τις εξαγωγές που πραγματοποιεί σε άλλες, βασικά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ για το τρέχον έτος προσδοκά την άνοδό τους σε 20 εκατ. ευρώ.
“Η αύξηση των εργασιών μας τα επόμενα χρόνια θα προέλθει από το εξωτερικό”, τονίζει, προσθέτοντας ότι στην εγχώρια αγορά τα μερίδια της επιχείρησης παρέμειναν σταθερά ή κινήθηκαν ελαφρώς ανοδικά το περασμένο έτος, αλλά η ζήτηση υποχωρεί λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης και της μείωσης της αγοραστικής ικανότητας του πληθυσμού. Η εταιρεία δεν προτίθεται να ζητήσει την υπαγωγή των επενδύσεών της σε διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου, καθώς θεωρεί ότι ο νόμος δεν εμπεριέχει πραγματικά κίνητρα ανάπτυξης.
Η ακόμη μεγαλύτερη παραγωγή private label προϊόντων για αλυσίδες του εξωτερικού είναι ο ένας άξονας της επέκτασης της ΜΕΓΑ στη διεθνή αγορά.
Ο άλλος είναι η διεύρυνση της συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο ειδών ατομικής υγιεινής Chicco για την κάλυψη αναγκών του για την ιταλική -και όχι μόνο- αγορά, σε συνδυασμό με την επίτευξη νέων συμφωνιών συνεργασίας, με άλλες επιχειρήσεις, για την αγορά της Γερμανίας. “Επιτυγχάνοντας τη μεγιστοποίηση του όγκου παραγωγής θα κρατήσουμε τους ανθρώπους μας και τα μερίδιά μας στην Ελλάδα και θα αντιμετωπίσουμε την πτώση των περιθωρίων κέρδους, που προκαλούν ο ανταγωνισμός και η κρίση”, τονίζεται.
Όσο για την εγχώρια αγορά, όπου συνεργάζεται πλέον και με την αλυσίδα Lidl, η εταιρεία επιμένει στην πρωτοποριακή καμπάνια της που αναδεικνύει τη σημασία της προτίμησης των ελληνικών προϊόντων και νοιώθει ικανοποιημένη για την απήχηση που εξακολουθούν να συναντούν τα προϊόντα της, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι στην ελληνική αγορά των επιθεμάτων υγείας κυριαρχεί και ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη όπου ένα εγχώριο σήμα επικρατεί των ομοειδών προϊόντων πολυεθνικών εταιρειών. “Δεν επεκτεινόμαστε σε νέους τομείς, πρέπει να κάνει κανείς ό,τι ξέρει.
Απασχολούμε 280 εργαζομένους και αισιοδοξούμε ότι θα καταφέρουμε να αυξήσουμε τις θέσεις εργασίας στην εταιρεία μας, χάρη στην ποιοτική μας δουλειά και στην εξαγωγική μας δραστηριότητα, πολύ σύντομα”, καταλήγει ο επικεφαλής της ΜΕΓΑ, Κ. Βιτουλαδίτης. Κάθε μέρα από τις εγκαταστάσεις της στις Αχαρνές, που καλύπτουν περί τα 22.000 τ.μ. στεγασμένης επιφάνειας, φεύγουν για την Ιταλία δύο μεγάλα φορτηγά, γεμάτα προϊόντα της.