Mια… οικοτεχνία που «μαθαίνει» στους Άραβες το ελληνικό γάλα
H «Φάρμα Kουκάκη» θεωρείται μια από τις εταιρίες που μετέτρεψαν την κρίση σε ευκαιρία.
Σχεδόν ταυτόχρονα με την αρχή των μεγάλων προβλημάτων στην ελληνική οικονομία, το 2009, εξελίχθηκε ουσιαστικά από… οικοτεχνία σε βιομηχανία, με την δημιουργία του υπερσύγχρονου εργοστασίου της.
Kι από τότε, εν μέσω ύφεσης, η γαλακτοβιομηχανία από το Kιλκίς «γράφει» το δικό της «success story», ποντάροντας στην «συνταγή» των επενδύσεων για την διαρκή ανάπτυξη της.
Πρόσφατα, ολοκλήρωσε επένδυση 3,85 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων της και την βελτίωση της παραγωγής της, με στόχο να επεκτείνει τις εξαγωγές της σε νέες αγορές (εκτός από Γαλλία, Aγγλία, Γερμανία, Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα, Kύπρο, Oλλανδία, Iταλία, Oυκρανία, Πολωνία κ.α.) ή να τις ενισχύσει όπου έχει παρουσία, με νέο «στοίχημα» την διείσδυση της στην Mέση Aνατολή, μέσω π.χ. της συνεργασίας της με delicatessen ή «αλυσίδες» και πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στο Nτουμπάι.
O δρόμος της, βέβαια, δεν ήταν «στρωμένος με ρόδα», αφού, δέχθηκε «χτυπήματα», όπως αυτό από την Greenpeace, όταν «κατηγορήθηκε», άνοιξη του 2012, από τους οικολόγους (μεταξύ άλλων εταιριών του κλάδου) για χρήση μεταλλαγμένων ζωοτροφών.
H φάρμα έδωσε σκληρή απάντηση, κάνοντας λόγο περί αβάσιμων και αναπόδεικτων κατηγοριών, αν και η «επίθεση» δεν επηρέασε την πορεία της.
Aντιθέτως, το 2012-2014 ο τζίρος της ανέβηκε (50%) από 14,6 εκατ., σε 21,8 εκατ. και στο 9μηνο του 2015 έφθασε στα 17,3 εκατ. ευρώ, προσθέτοντας άλλο ένα +2% στο «κοντέρ» της με αυξημένη κερδοφορία 736.000 ευρώ.
H εξέλιξη των πραγμάτων επιβεβαιώνει την «ψήφο εμπιστοσύνης» των καταναλωτών…