Παπουτσάνης: Διεύρυνση συνεργασίας

Pεφάρει την πτώση των εξαγωγών της μέσω της Sysco

 

«Πλήγμα» δέχθηκε η εξαγωγική δραστηριότητα της Παπουτσάνης από τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς, με αρκετά σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις και τα κέρδη της ιστορικής σαπωνοποιίας. Ως αιτία για την «παρένθεση» στην επιτυχημένη πορεία της «μετά Xάρη Δαυίδ εποχής» της, υπό την ηγεσία του επιχειρηματικού «διδύμου» Γεώργιος Γκάτζαρος -Mενέλαος Tασόπουλος, θεωρείται η διακοπή συνεργασίας με πελάτη στον τομέα της «παραγωγής τρίτων».

 

Ένα γεγονός το οποίο συνέβαλε στην μείωση του ποσοστού των εξαγωγών της εταιρείας (από το 41% του 2014, σε 33% στο 9μηνο του 2015) και συνοδεύθηκε από μια αντίστοιχη στον τζίρο (-14,6%, 11,7 εκατ./ ευρώ), παρότι έχει προλάβει να ενεργοποιηθεί το deal με την εταιρεία διανομής ξενοδοχειακών προϊόντων Sysco Guest Supplies. Ένα deal που, σύμφωνα με τις προσδοκίες των ανθρώπων της Παπουτσάνης αναμένεται να αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη στην πορεία, από την περεταίρω ανάπτυξη των εξαγωγών της.

 

Tο σχέδιο προβλέπει την συνεχή διεύρυνση της συνεργασίας με την Sysco για την τοποθέτηση προϊόντων της Παπουτσάνης σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Πράγμα που σημαίνει ότι αφενός θα γίνει μια νέα αποτίμηση αυτής στο τελευταίο 3μηνο του 2015 και παράλληλα αναμένεται να δοθεί μια ισχυρότερη ώθηση μέσα στο 2016 μέσω αυτής στις εξαγωγές· και ως εκ τούτου στις συνολικές πωλήσεις της Παπουτσάνης. H σαπωνοποιία αναζητά, ταυτόχρονα, νέες συνεργασίες με βιομηχανικούς πελάτες στο εξωτερικό για να υπερκαλύψει το «χάντικαπ» που προέκυψε στο 9μηνο.

 

Xαρακτηριστικό είναι ότι αν αφαιρεθεί η διακοπείσα συνεργασία «φασόν» από τα αποτελέσματα, οι πωλήσεις αυξάνονται κατά 12,8%, αντί μείωσης 14,6%. Ένα άλλο σημείο είναι ότι στην διάρκεια των capital controls δε και λόγω της αυξημένης φορολογίας (από 26% σε 29%), η Παπουτσάνης πέρασε από κέρδη μετά φόρων σε ζημίες (0,3 εκατ. ευρώ)!

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ