Εντός του Απριλίου είναι ο στόχος του ΤΑΙΠΕΔ και της κυβέρνησης να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Γι’ αυτό και «τρέχουν» ώστε μέσα στον τρέχοντα μήνα να ολοκληρωθεί το master plan, το επιχειρησιακό σχέδιο και η έκθεση για την κατάσταση του Οργανισμού.
Μετά την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδιασμού αναμένεται να αρχίσουν οι επισκέψεις των ομίλων που έχουν περάσει στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού, οπότε και θα διαπιστωθεί ποιος διατηρεί το ενδιαφέρον του και ποιος όχι.
Για το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΘ είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον πολλοί περισσότεροι όμιλοι σε σύγκριση με τον ΟΛΠ, επειδή το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται πως μπορεί να διαδραματίσει καίριο και νευραλγικό ρόλο στην περιοχή ως διαμετακομιστικός κόμβος.
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού είχαν περάσει οκτώ όμιλοι και συγκεκριμένα η APM Terminals, η Deutsche Invest, η Duferco, η ICTS, η Mitsui, η P&O, η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD) με τη ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και η τουρκική Yilport Holding Inc.